keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

RAKKAUSTAKKI


Rakastuin! Tein Huutonetistä tällaisen löydön kuudella eurolla. Ehkä maailman hienoin villatakki! Olisin maksanut vaikka kympin, sillä tämä on aivan mahtava! Niin kaunis, suloinen ja unelmanpehmeä, lemppariväri ja miellyttävä kuosi. Sopii mainiosti kylmempiin kesäpäiviin tai alkusyksyyn. Ja sopii ehkä täydellisesti peikkopojalleni ♥

Enhän minä yleensä päivittele mitään materialöytöjä, mutta tämä olkoon iloinen poikkeus. En vain voinut vastustaa kiusausta näyttää tätä teille, sillä olen niin onnellinen löydöstäni! Tykkään tykkään tykkään  ♥

Mitäs pidätte?

6 kommenttia :

  1. Oon miettinyt, et miksei Toivolla oo tukkaa ja sit mä sen keksin - ne kasvaa takkuina sille, niin se vie aikaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :--D Sitähän minä toivon! Ei vaan, oikeesti Toivolle kasvaa hitaasti mutta varmasti joku aivan täydellisen paksu pörrö ♥ Sitä odotellessa!

      Poista
  2. Eiikä, aivan ihana takki! Just tuon tapaista oon koittanu metsästää joka paikasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe sama homma ja nyt löysin - mutten itselleni :--D Olen niin kateellinen :--D

      Poista
  3. Hei Hay :)
    Kiittämään tulin kirjeestäsi <3<3<3
    Kiitos! Hyvä mieli :)

    :) :) :)
    Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :--) <3 Hyvä että tuli perille. Jeee <3

      Poista