tiistai 23. heinäkuuta 2013

HEI HEI KAUNIS TIISTAI

Tänään ajattelin olla tekemättä mitään. Siis mitään sellaista kodinhoidollista toimintaa. Ja siltä se jo tuntuukin. Lelut ovat aivan sekaisin pitkin lattioita, kaikki käännetty ylösalaisin, pyykit roikkuvat narulla ja kahvimukin rinkulat koristavat pöytää. Ihanaa olla välillä tällainen sotkuäiti.

Söin paistettuja perunoita - nimittäin aamupalaksi. Ihania rasvaisia paistettuja perunoita. Vähän läskeilin, mutta annettakoon se minulle anteeksi. Suosittelen kokeilemaan, vaikka kyllä jotakin lisäkettä ne kaipailee ehdottomasti. Vastapaikoksi taidan syödä päivällä tomaattikeittoa.

Ja olen ehkä maailman onnellisin, kun vihdoin minua ei enää väsytä oudosti. Muruni haki minulle vähän uudenlaista allergialääkettä ja kyllä toimii. Energialataus käy ylikierroksilla!

Olen oikeastaan koko aamun väkertänyt tukkaani. Ajankohta oli aika bueno, sillä eilen (vihdoin) jaksoin pestä sen ja nyt pääni on raikkaan puhdas, mutta edelleen harakanpesä. Ja huh tämä on jotenkin nyt erityisen paksuna. Kun vain kaivaa ja kaivaa, pötkylöitä vain tulee ja tulee ja tulee. Jotenkin loputtomasti ehkä. Olin myös varma, ettei poikanen antaisi minun puuhailla kauaa, mutta onnekseni hän yllätti minut. Siinä me yhdessä kökötettiin peilin edessä tehden näitä tyttöjen juttuja. 

Ja erityisen mukavan päivän tästä tekee sen, että murulla alkaa parin päivän vapaat. Aamuvuoroista vapaalle jääminen onkin harvinaista herkkua, joten täytyy ottaa tämäkin päivä jonkinlaisissa vapaamielisissä fiiliksissä. 

Tälle viikolle on vielä odotettavissa muutama ihana huipentuma, kahden keskeistä yöjuoksua ja ihania vieraita. Ja vieläpä minun iskäni juuri soitti - hän tulee pian tekemään pikavisiitin! Ja kuulemani mukaan on vielä luvassa helteitäkin! Miellyttävää minusta.

Tiistairakkautta kaikille ihanille sinne! Pusi ♥

PS. Kuvissa näkyykin meidän ihana värimaailma sekä minun likainen ja sotkuinen pääni.     

10 kommenttia :

  1. Kaunis koti ja kaunis pää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kaunis kiitos :--)

      Poista
  2. no olin just tulossa sanomaan että mitkä ihanat värit, mutta tiesitkin sen jo itsekin :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! Minusta kivan pirtsakka, muttei mikään värioksennus sentään :--)

      Poista
  3. Tuommoiset 'enpäs tee kotitöitä'-päivä tekisi varmaan hyvää itsekullekkin :) Niinku esim. mulle. Mut mun pääkoppa tarvii vaan kyl ne jokapäiset perusjutut mitkä on tehtävä, muuten tulee sekava outo olo. :D Tiskipöytä+keittiön pinnat, sänkyjen petaus, perusjärkkäilyt, pyykit ja vähä imurointia.... Hihih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :--) No jos ihan rehellinen olen, kyllä mä vähän siivoilin... Pakkohan nyt oli tiskit, lelut, pyykit jne. hoitaa... Mutta oikeesti, voisin imuroida vaikka joka päivä ja järjestellä! Ainut mistä en pidä on pyykkien ripustus ja pölyjen pyyhkiminen. Hyvää musiikkia, kahvia ja imuri kouraan, mikäs sen parempaa :---DD Toivokin tulee imurin perässä prum prum pruum!

      Poista
  4. Teidän koti näyttää ihanalta! Aivan täysin vastakohta näille kaikille sisustusblogikodeille, mutta aivan ihana ihana ihana! <3 Voinko useammin sanoa, ihana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄÄ itse olet ihana! :--D ♥ Mutta kiitos. Minustakin tämä on ihana, vaikka ei mitään ihmeellisyyksiä omistetakaan. Pienillä asioilla saa aikaan suurta :--)

      Poista
  5. Ihana blogi! Sulla on tosi kiva tyyli ja vaikutat tosi aidolta ja positiiviselta ihmiseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos piristävästä kommentista :--) Ihana kuulla! Tyylistä en tiedä, kun siihen en ihan hirveästi panosta :--P Aurinkoista loppukesää sinulle!

      Poista