sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

OMA PÄÄ



Minun pääni on koetuksella. Sellaisen migreenikohtauksen sain eilen, että pienen hetken mietin selviytymistäni. Niistä inhottavista näköhäiriöistä pääsee nopeasti eroon, mutta entäs sitten se päänsärky. Se oli järkyttävä! Tum tum tum ja poks. Onneksi särky pikkuhiljaa rauhoittui ja sain mielyttävämmän pään, vaikka inhottava kolotus jatkuikin. Lääke helpotti illalla. Esiintyykö muilla migreeniä?

Yöllä minä nukuin levottomasti ja ihmettelin oloani, kunnes aamulla tajusin olevani kipeä. Kuumeessa! Jes ja olo oli surkea. Heitin poikaselle aamupuurot naamariin ja raahauduimme olkkariin. Äkkiä petari keskelle lattiaa, paljon vilttejä ja tyynyjä, kupponen kuumaa ja läsähdys maahan. Rentoutuminen! Tai sitten ei, sillä unohdin minä tässä jonkin oleellisen seikan, vauvan. Onneksi Ville auttoi yövuorosta tultuaan ja rakenteli olkkarin oviaukolle esteen, jotta pikkuinen vipeltäjä pysyisi silmien ulottuvilla.

Siinä me sitten kökötimme. Minä vilttien suojassa ja poikanen kiipeillen minun päälläni. Mahtavaa! Olihan meillä ihan hauskaa näinkin. Toivo itsekseen jaksoi leikkiä ja kiipeillä koko aamun, vaikkakin minun kroppani päällä hytkyttely oli jo vähän liikaa. Yrittihän tuo minua hoivatakin, silittelemällä melko kovakouraisin ottein ja tukkaa repimällä, mutta myös päätä painamalla minua vasten Toivottavasti poikanen ei sairastu!

Ehkä otan vielä muutaman kupposen lisää, katselen ohjelmia ja yritän saada itseeni parempaa energiaa. Vielä hetken saan rentoutua oman pääni kanssa, sillä pian peikkonen heräilee uniltaan ja touhotus jatkuu. Toivottelen kaikille oikein leppoisan rauhaisaa sunnuntai-päivää, halailkaa ja pusutelkaa toisianne

9 kommenttia :

  1. Kovin kaunis pää vaikka kipeä onkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä ja pikaisia paranemisia! ♥

      Poista
    2. Kiitos molemmille <3

      Poista
  2. Hieno pää sulla onkin! Toivottavasti epäkipeytyy pian. Kiitos myös että jaat palasia sun onnesta tänne, tykkään hurjasti lukea juttujasi, inspiroit suuresti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Jenna, kiitos sinulle ihana! Sydäntä lämmittäviä sanoja <3

      Poista
  3. Voih kipulaista! Toivottavasti on jo takanapäin suurimmat sairastelut. Lämmintä sukkaa ja juomaa vaan... Ja unta...
    Ihanalta näytät noissa kuvissa, söpö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolme päivää kuumeilua on vähän liikaa, kun ei ole tottunut! Kiitos sinulle kaunokainen <3

      Poista