lauantai 30. maaliskuuta 2013

HÖPÖTYS

Hip hei! Viimeiset kaksi päivää ovat olleet aika mahtavia! Siksi mahtavia, sillä olemme vain olleet rauhassa, koko perheen voimin, rentoilleet ja nauttineet vapaasta ajasta. Jotenkin ovat nämä päivät tuntuneet erityisen leppoisilta ja leppoisestahan minä tunnetusti pidän! Vaikka jokavuotista munajuhlaa emme vietäkään, on meillä tarpeeksi omanlaistamme juhlamieltä, vaikka joka päivälle!

Oikeastaan nämä kaksi päivää olen ihastellut pienen pieniä yrttivauvoja. Ne kasvaa jo! Yllättävän nopeasti minun mielestäni, mutta parempi niin, sillä aion vielä muutaman purkillisen istuttaa. Kyllä noista vihreistä kaunokaisista saa ihan valtavan määrän energiaa, takaavat jokapäiväisen hymyn ja antavat iloa kevääseen. Voisin niitä jatkuvasti ihastella <3 Voi mitä rakkautta!

Aika pärähtänyt olen myös tuohon Villen minulle tilaamaan ostokseen. Nimittäin Rayman Originsiin! Jo nyt parin päivän ajan olen sitä hakannut aina tilanteen antaessa myöden ja huh huh! Aivan mahtava peli ja grafiikka, innostava ja koukuttava. Se on niin mahtava, etten edes hermojani menetä, vaan jatkan, jatkan ja jatkan, kunnes olen päässyt eteenpäin. Aika vaikea se minusta on, haasteellinen, mutta ei mahdoton pelattava. Jee! Onko joku muu pelannut? Suosittelen!

Toivokin on ollut ekstra positiivisella päällä ja hänestä on kehkeytynyt oikea touhupeikko! Hän on kuin pieni mönkiäinen, menee siellä ja täällä, puhisee ja puhkuu. Joka välissä minä mietin, että milloin on minun pienestä peikkosesta tuollainen tullut. Oikea vipeltäjä! Ja vieläkin rakkaampi




Toivo osoittelee täällä lamppuja ja kukkia, taputtelee ja höpöttelee omiaan. Maailman ihanin hän on laittaessaan päänsä meidän päälle ja sanoo aaa-aaa ♥ Ihana hellyydenosoitus! 

Tämän illan olenkin ollut yksin, lukuunottamatta tuota nukkuvaa höpönassua. Fiilis on mitä mahtavin, vakkakin väsynyt, mutta iloinen. Pieni murhe on vieläkin väsyneemmän murun vuoksi, sillä hän joutui lähtemään yövuoroon. Onneksi hän on ahkerin tuntemani ihminen ja jaksaa varmasti! Minä puolestani täällä kotona nautiskelen yksinolosta ja itseni täyteisestä illasta, herkullisesta iltapalasta ja teestä, pelailen ja rentoilen Mukavia iltoja nämäkin ovat.

Lämpöä ja rakkautta teille

2 kommenttia :