lauantai 6. huhtikuuta 2013

TYHJYYS

Minun Toivoni. Iloisin, riemukkain, kiltein ja hassuin. Oma pieni peikkopoikani, minun rakkaani. Nämä kuvat saavat koko kroppani hymyilemään. Ne kertovat teille tarinan.

Kolmen päivän kuumeolot, toipumista ja nyt olen tässä. Hetkessä tässä, jossa vaellan edestakaisin, sinne ja tänne. Hetki jolloin en tiedä miten olisin, missä olisin tai miten olisin. Olen vain.

Tyhjyys on vallannut mieleni. Kuulen vain hiljaisuutta, eikä ajatuksia ole. Istun tässä pyörittäen tukkaani, tuijotan olematonta ja ajattelen tyhjää. Tyhjää, tyhjää ja tyhjää. Päästäni ei irtoa mitään. Kirjaimia sinkoilee vailla oikeaa järjestystä ja lauseita vailla pisteitä, tyhjiä ajatuksia ilman minkäänlaista päämäärää. Minulla ei taida olla mitään sanottavaa.

Kiitos ja hei ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti