lauantai 13. huhtikuuta 2013

SADEPÄIVÄ


No mitäpä tänne? Täällä on kotipäivää vietetty rentoillen, mitenkäs muutenkaan, kurkittu pihalle harmauteen ja sateeseen. Ehkäpä ne lumet vihdoin sulavat! Jotenkin hassu tunnelma on leijaillut täällä, ehkä hämäryyden ja koleuden vuoksi, ehkä muutenkin. Pientä levottomuutta ja väsymystä on havaittavissa, liikaa ajatuksia loukussa pään sisällä ja liikaa tekemättömiä tehtäviä. Tänään aurinkoa on kaivannut minun lisäkseni yrtit pienoiset, joista olen ollut huolissani valon puutteen vuoksi. Vielä pitäisi löytää aikaa, jotta saisin loputkin siemenet purkkeihin!

Minä olen muuten hurahtanut huutonettiin. Nyt vasta hiljattain olen tajunnut sen mahtavuuden, sen mukaansa tempaavan otteen ja sen aarre paljouden! Koko ajan tekisi mieli siellä penkoa, etsiä löytöjä ja tutkiskella. Voi sitä tavaran määrää ja voi voi, kun ei ihan kaikkea saisi huudella. Tuolta löysin Toivolle ihanan välikausipuvun! Silmiini osuivat myös muutamat ihanat verhot ja pari kangasta...

Onkohan minusta kehkeytymässä tuhluri! Tuskinpa vain, toivottavasti ei. Meillä niin vähän kuluu rahaa tässä perheessä, että kyllähän sitä joskus saa hankintoja tehdä, varsinkin tarpeellisia sellaisia! Eikö niin! Olisi tässä ensi viikolla edessä myös Ikean reissu (!!!) ja hui kauhea mikä hirvitys on siitä etukäteen. Pelkästä ajatuksestakin tulee koko kropan valtaamia kylmiä väreitä, eikä mitenkään hyvällä. Pakottava shoppailu saa minut voimaan pahoin, vaikka minkäs teet, kun on meidän isolle vauvalle vihdoin saatava se huone kuntoon!

Parhaita lauantaihetkiä teille ♥

5 kommenttia :

  1. Täälläkin outoa levottomuutta ja kummia tuntemuksia ollut ilmassa, hmm mitäköhän se on... Ja ihan yleisestikkin on ihan kumma olo! Voi olla että olen syönyt liikaa herkkuja, jos se siitä johtuu :( Ja toi harmaus saa olotilan muutenki matalalentoiseksi..! En varmaa ikinä ole ennen kaivannut näin paljon valoa, aurinkoa, kevättä, kesää... Mut kyl se sieltä pikkuhiljaa saapuu.. Luonto kiittää kun satelee ja antaa tilaa keväälle, valmistautuu :)
    Iloista mieltä sinne huutelijalle! :) Mulla google laulanut kun kanssa sitä välikausihaalaria oon metsästänyt! Mutku ei vaan osaa tietää mikä hyvä ym! Noh, joku on pian hommattava. Ensiviikolla. Jostain :)
    Mukavata illanjatkoa!
    PS.laitoin eilen postilaatikkoon jotakin missä on nimesi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmmm kummaa! Tiedätkö, minäkin olen syönyt AIVAN LIKAA herkkuja ja olo on ällölöllöpyllyöveri.

      Niinpä. Jotenkin itsekin olen ihan levottomana odotellut kesää tai edes kevättä, että kyllä kärsivällisyyttä koetellaan.. Sade on oikein kiva nyt ja kyllä muutenkin joskus! Tänäänkin sadellut täällä koko päivän. Hih oikein silmissä lumi sulaa! Hiekkaa ja mutaa on, mutta pian ne siivotaan pois, ah.

      Huh, toivottavasti löydät pian sopivan haalarin! Se on kyllä vaikeaa, itsekin etsiskelin pitkään, kunnes yhtäkkiä se huutamani kiva puku osui kohdalleni ja jee! Nyt se on jo postissa ja huomenna päästään testailemaan. Kivaa :--)

      Kiitos! Iloisia, riemukkaita, hienoja, kauniita, tunteikkaita ja leppoisia mieliä sinnekin sinulle ja koko perheellesi ♥

      OOOOOOH. Saatan siis saada postia nimelläni :--D Mahtavaa! Kivaa! Hauskaa! Olen odottanut kovasti! Halu kirjoittaa takaisin heti mahdollisimman pian on kova, malttamattoman odotan vuoroani hehe :--) Huippua! Onkohan se huomenna jo täällä :---D

      Poista
    2. OHO MIKÄ VASTAUS :--D

      Poista
    3. Laitoin sen perjantaina postilaatikkoon joka tyhjennetään 9.00, eli siis tänään lähteny liikkeelle. Huomenna pitäisi siis saapua perille! :) Musta tuntuu että siitä tuli ihan urpo kirje.. Paineita! :D Ja kestikin ihan liian kauan kirjoittaa se. Ja jatkossa paperikin vois olla kauniimpaa... :D Noh, selitykset sikseen! Pääasia että sain sen postitettua :)
      Illanjatkoja sinne!

      Poista
    4. Voi kuule se on varmasti ihan paras kirje! Ei mitään paineita :--D Omalla luovalla tyylillä vaan, ei sen kummempaa tarvita. Saa nähdä millainen mun kirjeestä tulee hahaha. Mulla ei taida olla edes mitään kirjoituspaperia :--D Jee huomenna pääsen lukemaan! Kiva että jaksoit kirjoittaa :-) aika nopeesti sä sen sait tehtyä! Mukavia iltahetkiä sinnekin ja kauniita unia :-)

      Poista