tiistai 24. syyskuuta 2013

ONNELLISUUTTA JA KUVIA SYKSYSTÄ


En tiedä mistä tämä johtuu, mutta fiilikseni ovat jatkuvasti aika överi-ihania. Siis överisti ihania, eikä se haittaa. Viime aikoina on tapahtunut ihan älyttömästi kaikkea, joista olen saanut ja saan edelleen niin paljon voimaa, joiden avulla pystyn hymyilemään jopa unissani ja kaikki se saa elämäni näyttämään suurelta auringolta. Sellaiselta isolta valopilkulta, josta saan hyvää energiaa ja sisimpäni hymyilemään vieläkin enemmän. Tiedättehän.

Kaikki tuo ihanuus ei suinkaan tarkoita, etteikö elämässäni olisi joskus niitä mutkia ja koukeroitakin, epämiellyttäviä asioita, pahaa mieltä tai tyhmiä sattumuksia. Tietenkin on. Minulla sellaiset pahat olot ovat vain niin hetkellisiä, nopeasti katoavia ja ohimeneviä. Ei sellaiset saa minua musertumaan, sillä tiedän, että elämässä on niin paljon enemmän kaikkea parempaa. Miksi siis kuluttaisin aikaani murehtimalla asioista, joille ei vain voi mitään tai jotka katoavat aikanaan? Siksi pyrinkin nauttimaan jokaisesta hetkestä, oli se sitten kaunis tai vähemmän kaunis.

Muutamien päivien aikana minulle on tapahnut niin paljon onnellisia ja ihania asioita. Olen saanut toivomani syksyn vihdoin keskuuteemme, viileämmät ilmat ja raikkaan tuulen, olen saanut juoda kahvini rauhassa ja mussutella itse leipomaani pullaa, olen nukkunut kuin pieni virtahepo, enkä ole kärsinyt väsymyksestä, olen saanut viettää paljon omaa aikaa, olen ollut toimelias ja ahkerakin, olen pyrkinyt stressaamattomuuteen ja olen koittanut olla ihmisille entistäkin hyvempi.

Jottei menisi pelkästään minäkeskeiseksi, olemme myös saaneet ihastella poikasen hämmentävää kognitiivista kehitystä, uusien sanojen ymmärtämistä, puheen yritystä ja hassuja tempauksia, olemme Villen kanssa keskustelleet syvällisesti kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta, järkevistä ja vähemmän järkevistä, saimme yhtenä päivänä poikasen kanssa ihania tyttökavereita vieraiksi ja minusta se oli erityisen mukavaa ja olen saanut lukea mieltä hymyilyttäviä sähköpostiviestejä tyypiltä, joka on hyvää vauhtia ottamassa yhtä tärkeintä paikkaa sydämessäni ja pitkästä aikaa tunnen saaneeni oikein ystävän, jolle voin avata koko sydämeni. Se tuntuu niin sanoinkuvaamattoman hyvältä.

Lisäksi saamme poikasen kanssa huomennakin nauttia kahden kauniin ja leppoisan tyttösen seurasta, nimittäin matkaamme kaupunkiin moikkaamaan Lisa Lovea ja Kettua ♥ Mehän olemme nähteet jo pari kertaa aiemminkin, mutta vasta nyt olisi Toivon ja Ketun ensitapaaminen! En tiedä miksi kaikki viimeaikaiset menot ovat menneet enemmän tai vähemmän mönkään erinäisten hämmentävien tapahtumien takia, mutta tämä reissu ei voi kun onnistua. Satoi taivaalta vaikka lehmiä tai oravia, se ei meidän menoa haittaa!

Pahoitten miljoonista sanoista. Tuntuu vaan niin hyvältä, että voisin kirjoittaa ja kirjoittaa ja kirjoittaa. Loppua ei näy, mutta piste on laitettava johonkin kohtaan, vaikka tähän.

Oikein mahtavaa ja inspiroivaa tiistaipäivää ♥

Ps. Vau mikä kysymystulva ja iloinen hämmennys. Kiitos tyypit ♥ Kyselkää rohkeasti lisää täällä! Palan jo halusta vastailla!

12 kommenttia :

  1. Oi miten ihania kuvia! Jollen tietäisi, miten kylmää ja koleaa ulkona on, voisin melkein tykätä syksystä sun kuvien perusteella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanni ♥ Hehe, ehkä jonain päivänä opit tykkäämään myös syksystä ;)

      Poista
  2. Tekis mieli mennä heti ulos kuvaileen!! Harmi vaan että on noin pimetä! Mä rakastan syksyä!!! Ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että olet syksyn rakastaja! Minäkin ;) Suosittelen pientä valokuvausretkeä syksyyn :--) Harmi vain kun pimeä tulee vaan jo yllättävän nopeasti, mutta päivisin on vielä rutkasti valoa! Kiitos kehuista ♥

      Poista
  3. Ihanaa viikkoa hyvänmielen lähettiläs! ♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana :') Sinulle myös tyttönen ja oikein rauhaisia ajatuksia ♥

      Poista
  4. Syksy syksy syksy! <3 Ihania kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rakkauden ja kauneuden syksy! Kiitos ihana Rudi ♥

      Poista
  5. <3
    Minulla on täällä ollut monenmonta päivää ollut äärimmäisen onnellinen olo. Se on jotain todella ihanaa ja suurta. :)
    Ulkona on niin kaunis syysilma ettei voi muuta kuin iloita ja hymyillä. Olla onnellinen, aidosti. Aurinko paistaa siniseltä taivaalta ja silti on kirpeyttä ja raikkautta! Rakastan.
    Viettäkäähän siellä päiväänne hymyssäsuin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen niin äärimmäisen iloinen sinun onnesi puolesta. Se on varmasti vähintäänkin yhtä mahtavaa kuin minulla :--)
      Näin on, juuri näin. Ne auringonsäteet ja poskissa tuntuva kirpeys saa kyllä mielen kuin mielen valoisaksi. Täällä satoi eilen vettä, räntää ja melkein luntakin ja aurinko paistoi ja lämpötila oli melkein nollassa ja tunnelma oli ihmeellinen!

      Sinne sinulle ja teille kaikkea ihanaa ja lisää onnellisuutta ♥

      Poista
  6. Jee olipa virkistävä nähdä teitä. Ensi kerralla lasten tapaaminenkin voi sujua paremmin.. Kunha tuo Ketunrontti oppisi ottamaan toiset lapset huomioon. -.-' Olen edelleen pahoillani kaikista mätkäisyistä joita Toivo sai osakseen.

    Syksy rulettaa mutta enempi lämpimämmillä vaatteilla. Eilen illalla tajusin vihdoin ottaa käyttööni jo talvitakin. :D
    Sullekkin ne hanskat käteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuin myös :--) Hehe eipä se meitä haitannut! Eikä Toivoa. Enemmän taisi Ketulla olla ahdistavaa, kun yksi pikkupoika tunkeutuu hänen kotiinsa, hänen leluillaan leikkimään :--D On ne lapset niin hassuja.

      Hyvä! Mulla ei edes ole vielä talvitakkia, tai on, mutta vanha on hitusen liian suuri! Huh. Omat tumput on jo kaivettu esille, saisipa vielä poikasellekin kunnon varusteet hankittua!

      Poista