perjantai 14. syyskuuta 2012

VIDEOPELIT ♥ MINÄ

Jos videopelit ovat sinun mielestäsi lapsellista ajan tuhlausta tai muuten vain sietämtöntä roskaa, alla oleva teksi ei ole sinua varten.

Pelaaminen on ehkä yksi hauskimmista harrastuksista ikinä. Nyt olen pelaillat oikeastaan vain kahta peliä. Joo, kyllä me tuoreet äiditkin ehdimme pelaamaan. Toinen peleistä on nimeltään Psychonauts. Se on ihan mielettömän ihana ja hauska, mukaansa tempaava sekä melko päräyttävä. Siihen olen tykästynyt nyt tosi paljon. Hetki sitten seikkailin siinä mielipuolisen maitomiehen päässä ja tällä hetkellä menen jotakin minulle vaikeaa kohtaa läpi, jonka nimeä en nyt muista. Se kohta saa minun hermoni riekaleiksi. Peli on aika helppo, mutta ihmeelliset kuvakulmat vaikeuttaa, ainakin minulla. Välillä en ymmärrä siitä yhtään mitään ja olen ihan ulapalla. Loppujen lopuksi kaikki jaksot ovat kuitenkin yksinkertaisesti suoritettavissa, joten eipä kannata ajatella turhan monimutkaisesti. Psychonauts on mun uusi ehdoton lemppari!


Lisäksi olen pelannut hieman "miehekkäämpää" peliä. Nimittäin räiskintää, räiskintää ja räiskintää. Pum ja pum. Peli on nimeltään Call of Duty 4: Modern Warfare. Kerran olen jo pelannut nuo Modern Warfaret läpi, mutta nyt on menossa uusinta. Vaikka suoranaisesti vihaankin pyssyjä, ampumista ja kaikkea niihin liittyvää, tästä pelistä minä silti pidän. Eikä todellisuus ja pelimaailma ole millään lailla verrattavissa. Tyhmempikin sen tietää. Kaikista hauskinta tämän pelin pelaamisessa on, että pelaamme sitä Villen kanssa kahdestaan! Minä olen pyssyn varressa ja Ville kertoo vieressä juonta sekä välillä ohjeistaa minua. Siinä vasta kahdenkeskeistä laatuaikaa! Eilenkin Ville sanoi minun olevan taitava pelaaja ♥ Ville on ottanut minusta myös kuvia eri pelejä pelaamassa, niitä voi nähdä TÄÄLTÄ.

Ennen Toivon syntymää aloitin myös Minecraft-pelin. Sitä ennen olin vain seuraillut, kun Ville sitä pelailee. Aluksi lähinnä naureskelin sille, typerän näköiselle ukkelille ja typerille palikoille. Sitten jonain kauniina päivänä halusin myös itsekin kokeilla ja tykästyin niin hurjana! Siinä vasta peli, jossa mielikuvituksella ei ole rajaa. Mielettömän laaja maailma, viidakkoa, lehtimetsää, lunta, kanoja ja possuja, erilaisia palikoita ja seikkailupaikkoja. Se peli on täynnä tunnelmaa ja sopii vähän jumittuneempaankin mielentilaan. Nyt sen pelaaminen on kuitenkin jäänyt, enkä tiedä miksi. Haluaisin taas jatkaa, koska minun meloonitkin jäivät sinne kasvamaan itse tehtyyn kasvimaahan!


Onhan maailmassa vaikka mitä muitakin pelejä, joita varmasti haluaisin pelata. Paljon on jo mielessä. Eipä tässä sitten sen enempää. Jotkut tykkäävät urheilla, shoppailla, meikkailla tai ratsastaa, minä tykkään pelata

KAIKKI KUVAT: GOOGLE

8 kommenttia :

  1. Aaa pelaaminen on kivaa! Mä tykkään myös katella kun toi toinen pelaa varsinki sellasia pelejä missää pitää ampua koska en voi itse niitä pelata! Mä en tiiä mikä mua vaivaa mutta otan sellaset ihan liian tosissani ja meen paniikkiin aina jos mun pitäis osua johonkin :DD Lemppareita seurattavina on mulla falloutit ja lisäks yks suosikeista on S.T.A.L.K.E.R - call of pripyat mutten oo saanu tota yhtä vielä suostuteltua lat.. öö siis OSTAMAAN sitä! Minecraft vaikuttaa ihan huisilta, pitäis hommaa se heti ku laitan taas pöytäkoneen seinään kiinni.. Tällä paskarutkuläppärillä ei viitti ruveta mihinkään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Sanja! Hahaa :--D kannattaa silti joskus kokeilla, kaikkeen tottuu :P Mä menen kans joskus aika paniikkiin ja ammun minne sattuu, mutta se on vaan hauskaa! Minä en olekaan noita sun mainitsemia pelejä pelannut, enkä seurannutkaan. Stalkerista Ville on jotain ääneen maininnut.

      Minecraft on huippu, hommaa se joo! Siinä kun saa tehdä ihan mitä haluaa ja ihan miten haluaa, tekee siitä aivan mahtavan. Saa ihan itse rakentaa oman pelinsä!

      Poista
  2. Minäki tykkään pelailla! 8) harmittaa ko veljiltä pöllitty pleikkari kakkonen on alkanut temppuilemaan vanhuuttaan luultavasti Mies pelaa seeässää XD Ja minä kans naureskelin tuolle Minecraftille, kun näin pikkuveljeni pelaavan sitä ja olin yllättynyt, kun huomasin paljon vanhempienkin ihmisten pelailevan kyseistä peliä ja sitten on alkanut tekemään mieli itsekin koettaa. 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jihuu hyvä sinä 8) Joo Minecraft on kyllä ihan kaikenikäisten peli. Se on just ihan hassua kun näyttää aika naurettavalta ensin, mutta sitten kun nimenomaan itse sitä pelaa, se onkin ihan huippu! Siinä ei tarvita kuin mielikuvitusta, mutta jos sitä ei ole niin on varmaan vähän vaikea peli :--)

      Poista
  3. Tämäkin äite pelailee! o/ Nykyään tosin vähemmän, kun lapsiakin on kaksi, mutta esikoisen vauva-aikana muistan istuneeni sohvalla imettämässä samalla, kun hakkasin Final Fantasy XIII:ä. Se oli kivaa se! :) Nykyään pelaan lähinnä sitä, mitä kännykällä pystyy pelaamaan: minun tapauksessani Pokémonia GBA-emulaattorilla. :3

    Räiskintäpelit ovat mulle turhan jänniä. First person shooter -meininki tunkee uniin. :D Tuollaiset fantasiahöpötykset ja Minecraftit kelpaavat kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee \o/ Kuulostaa mahtavalta! Mullakin tulee joskus ampumiset uniin, mutta ei mitenkään painajaismaisina. Ja onhan se alussa aika jännää, mutta siihenkin tottuu!

      Poista
  4. Hei tääläkin on äiti joka pelailee! Nykyään kyllä vaan vähemmän kun on noita "häiriötekijöitä", mutta pelailtua tulee kumminkin. :---)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Essi :--) Kiva kuulla, että muutkin pelailee. Olin varma, että äitipelaajat ovat harvassa. Meidän pitäisi perustaa äitien pelirinki 8)

      Poista