lauantai 1. syyskuuta 2012

SEMMOINEN SYYSKUUN ENSIMMÄINEN

Voi ihana syyskuu. Se antaa minulle edes pienen pienen lupauksen syksyn tulosta. Se saa minut entistä odottavaisemmaksi.

Minulla on syksyinen pikkuahistus. Haluan päästä entiseen fyysiseen olotilaani. Haluan kovasti, että oloni olisi hyvä. Haluan eroon ylimääräisistä massoista, jotta oloni olisi parempi. Nyt ahistaa istuminen, käveleminen, oleminen. Eikä minua haittaisi olla pikkuisen pyöreä, mutta tällöin oloni on epämukava. Epämukavuus ei ole kivaa. En ala laihduttamaan, mutta alan syömään järkevästi. Alan käymään lenkillä. Alan pitämään ruokapäiväkirjaa. Halaun oloni olevan paras. Syyskuun ensimmäinen on oiva aika aloittaa elämään paremmin.



Ps. Miksei kukaan voisi tulla hoitamaan pikkuista, kun haluaisin edes hieman siivota ja järjestellä paikkoja. Tykkäisin siitä! Mutta kämpän mentyä kaaokseen, siivouskaan ei ole enää kivaa. Help me.

4 kommenttia :

  1. Lähetäänkö kuule yhessä ettimään hyvät kärryajeluapajat joku päivä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kuule, lähetään vaan! Ei hassumpi idea ollenkaan :--)

      Poista
    2. Hyvä kiva, koska mulla ei oikeastaan ees ole täällä kovin montaa kaveria ja ainakaan sellaisia, joiden kanssa kehtaa huoleti höpöttää äitijuttuja :) pistä mulle kaveripyyntö Fb:ssä, jos käytät, niin katsellaan joku hyvä päivä :) Elina sahlgren olis koko nimi! Meitä on kyllä kaks mutta eiköhän kuvasta tunnista!

      Poista
    3. Vähän sama homma mulla :--) Minäpä pistän pyynnön heti kun kirjaudun!

      Poista