keskiviikko 12. syyskuuta 2012

PÄIVITYSRÄJÄYTYS JA ILOISTA LEIKKIÄ

Minä tuossa hetki sitten päivittelin itsekeskeisen valokuvapostauksen, jota ei sitten niin tosissaan kannatakaan ottaa. Lisäksi postailin muutaman Jokioisilta ottamani kännykkäkamerakuvan. Ei sen kummempaa, kunhan mainitsin.

Tänään Ville on ollut koko illan töissä, eli tänäänkin olen ollut iltavuoroleskenä kotona. Onneksi minulla on täällä jokapäiväisenä ilona lempparivauvani. Tänään meidän ohjelmaan on kuulunut sisällä kököttämistä. Unohdinpa sitten vaunun sadesuojan äidin luo, joten ei olla voitu sateisesta ulkoilmastakaan nauttia. Onneksi sisälläkin on kivaa. Voi leikkiä ja touhuta kaikkea vähemmän kosteassa ympäristössä.

Ollaan masuiltu ja leikitty Apinasaaressa sekä ollaan kuolattu sitterissä puuleluja ihmetellen. Masuilu on nyt ollut jokseenkin hankalaa Toivolle, kun kiukustuu siitä niin herkästi. Ei tunnu lainkaan pitävän siitä. Onkohan tuo normaalia?

Toivo touhuili tuossa itsekseen niin minäpä kuvailin samalla muutaman videon pätkän. Lopputuloksena sain nauhalle satunnaista älämölöä ja kuolaamista. Harmikseni höpötys jäi vähän vähemmälle. Aina kun aloitan kuvaamisen, samantien höpötys loppuu. Taitaa pojua vähän ujostuttaa leffatähtenä oleminen. Ajattelin lisäillä pari pätkää tännekin, mutta minä vissiin mokasin ne jotenkin. Niissä meni ääni jotenkin oudosti, eli täytyy kokeilla vaikka huomenna uudelleen.

Videoiden tilalle pläjäytän sitten muutaman iloisen leikkikuvan! Onhan tuo poju aika aurinkoinen! Ihanaa keskiviikkoiltaa!

2 kommenttia :

  1. Tykästin tositosipaljon kaikista kuvista! Varsinkin Toivon <3 Ja peeäs ihana huivi ja ihana neule tuolla omakuvapostauksessa!! Lisäks oon ihan pikkasen kade tukastas, mun vauvat on vielä niiiiiin pienet. Mutta onhan mun ihmisvauvaki paljon pienempi ku teiän Toivo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiva jos tykkäsit :) ja kyllä sinunkin pötkylät kasvaa nopeammin kuin huomaatkaan! Meidän Toivo on kohta jo niin iso! Ja sunkin pikkuinen syntyy jo aika pian! Jännää :)

      Poista