maanantai 24. syyskuuta 2012

ÄIDIN JA POJAN YHTEISKUVAT

Toivo nukkui kahden ja puolen tunnin päikkärit tuossa iltapäivällä ja oli aivan todella pirteä herätessään. Ensin lutkutettiin tissiä minkä jaksettiin ja sitten iski tylsyys. Minä olin aivan poikki ja aivoton, enkä osannut/jaksanut keksiä viihdykkeitä. Yhdessä tuumin päätettiin ottaa meistä muutama yhteiskuva. Sitten vain höpsötystä höpsöttelyn perään. Olipa meillä hauskaa! Valitettavasti Toivosta oli kummajaismaista poseerata pelkälle kameralle, joten ilmeetkin ovat sen mukaisia. Minä taas puolestani olin tavanomaiseen tapaani räjähtäneen näköinen. Onneksi ollaan tietenkin niin söpöjä, ettei se haittaa. Pus vaan kaikille


6 kommenttia :

  1. Voi teitä :) <3

    Ja joo MIKS AAROOO!!=?!=1 :,,< Peloittaa jo valmiiksi mitä hän keksiikään.. Siitä tuli mieleeni että vois kattoo tän päivän jakson katsomosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ollaan vähän pöhköjä :--)

      Niinpä miksi Aaro!!! Luulin jo kerran, että siitä ällötyksestä päästiin. Kyllä se ukko nyt ihan tunnelman pilaa. Toivottavasti ei keksi kamaluuksia.. Toivottavasti ei ainakaan tee pahaa Severille <3

      Poista
  2. Oottepas söpösiä! Ja pakko sanoa että sulla on aivan ihana nenän sivuprofiili :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivo se söpönen on! Ai on nenän sivuprofiili ihana :--D Kiitos! Minusta se on välillä aika karsee, mutta oon hyvin tottunut sen kanssa elämään. Noita-akkanenä!

      Poista
  3. Voi, ihania kuvia :)

    VastaaPoista