sunnuntai 2. syyskuuta 2012

PÖLLÖROKKIA JA RAKKAUSKUVIA

Nostin Toivon aamulla minun viereen nukkumaan ja ihme kyllä heti alkoi kuorsaamaan siinä. Olin niin onnellinen siitä, koska olin väsymyksen valloissa ja tietty nukahdin itsekin heti uudelleen. Nukuttiin lopulta puoli yhdeksään. Voi mitä luksusta.

Ollaan tänään ehditty jo vierailemaan apinasaaressa, jossa tuli lopulta kamala itku, minkä syy jäi minulle hyvin epäselväksi. Ollaan kiikuttu sitterissä ja huidottu puuleluja. Ollaan "luettu" kirjaa lempisivulta, jossa on värikäs pallo. Ollaan myös kuunneltu aivan mieletöntä musaa, muun muassa pöllörokkia, pupu tupunaa, meidän kissaa ja mörri-möykkyä. Itse innostuin pöllörokin kohdalla, jolloin Toivon ilme oli maksamisen arvoinen. Meidän kissa-biisin kohdalla iski jo väsymys.    

Juon ihan liikaa kahvia, tajusin sen viimeistään nyt. Aivan kohta vatsaani muodostuu haava. Teetä vois taas aloittaa juomaan. Harmi vain kun vihreän teen valikoimat kaupoissa ei ole mitenkään superluokkaa.

Ai niin eilen ulkona oli vihdoin syksy! Ajattelin taas, että siellä on kuitenkin niin kuuma ja oli hiki jo valmiiksi. Ihan onnessani olin, kun tajusin pukeutuneeni liian vähiin vaatteisiin. Ihana viileän raikas syksy ♥ Ville nappasi ulkona minusta ja Toivosta muutaman kuvan. Tykkäsin niistä, vaikkakin näytin niissä noin viisitoistavuotiaalta.


Kuvat: Ville

Ps. Painamalla noita pöllöjä oikealla, pääsee näkemään minun kuviani kissoista.

6 kommenttia :

  1. Ihanan ihania kuvia <3 Mulle kans jostain tollanen ihana neule talveksi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii niin on <3 Tuo neule on muuten tosi ihana! Se on ihan rähjääntyntynyt vuosien varrella ja korjailtukin on, mutta edelleen niin hyvä. Tuommoisia haluisin kymmenen lisää!

      Poista
  2. oot niin nätti kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No enpä tiedä siitä, mutta kiitos ihanasta kommentista!

      Poista
  3. Te ootte niin sulosia molemmat. <3

    ps. viistoistavuotiaat on just kuumia joten mielummin niin päin. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipäs kun Toivo on suloinen ;)

      Hahhaa. Kun muistelen itseäni viisitoistavuotiaana, olin kyllä kaukana kuumasta :--D

      Poista