torstai 9. elokuuta 2012

TAITAVA TOOPE!

Meidän Toope on ollut tänään energiaa täynnä. Aamusta asti. Minä olen puolestaan ollut järkyttävän väsynyt, varmaan Toivo imaissut minunkin energiat. Hienosti poju päästeli ääniä sängystään. Äh, öh, ööh, wää, ääh kuului vain. Semmosessa ähkimisessä ei sitten todellakaan kykene kukaan hullu nukkumaan. Siellä silmät suurina möllötteli sängyssään. Kun menin katsomaan, vastassa oli suurenmoinen hymy. On meinaan maailman kaunein hymy!

Meidän Toope on tänään ollut taitava poika. Hienosti piteli koko ajan päätään mahallaan ollessaan. Ei ole aiemmin vielä koko aikaa jaksanut, mutta nyt se vaan hienosti siinä hartioiden päällä heilui. Minä hulluna kehuin toista kuin mitäkin koiranpentua. Eikä siinä vielä kaikki. Tuo taituri päätti sitten yhtäkkiä hupsista vain kääntyä mahalta selälleen! Ensimmäinen kerta taisi olla vahinko, mutta jo toisella kerralla poju teki sen selkeästi tahalleen. Olen varma. Molempien kylkien kautta vielä. Siinä me sitten taituroitiin lattialla ja poju aivan into piukeena. Minä vieläkin innokkaampana laitoin pojan aina uudelleen ja uudelleen mahalleen. Kuinka hienoa se olikaan! Harmikseni kaikki kääntyilykuvat tärähtivät.

2 kommenttia :

  1. http://vuodenvihannes2005.blogspot.fi/2012/08/kysymyshaaste.html en tiiä, teetkö tämmösiä, mutta sinua hieman haastelin :)

    VastaaPoista
  2. Oioioi ihana Toope ja ihana blogi! Jään seuraamaan :) kiitos myös ihanaisesta kommentista blogiini, sai hyvälle tuulelle <3

    VastaaPoista