perjantai 24. elokuuta 2012

HIP HEI SEKOPÄÄT!

Perjantai taas! Mulla on kyllä niin kivaa täällä kotona Toivon kanssa kahdestaan. Toivo on niin veikeä ja hassu. Oikea ilopilleri suorastaan. Aivan ihanaa kun me vanhemmat ollaan Toivolle niin korvaamattomia ja tärkeitä. Vielä.


Entäs sitten kun Toivo kasvaa? Sitten en enää olekaan niin mielenkiintoinen. Sitten kiinnostavat aivan kaikki muu kuin äiti. Sitten äiti itkee. Toivo pitää mua varmaan aivan sekopäänä. Minua ja isäänsä. Aika huolestuttavaa. Tietenkin jos hyvin käy, Toivostakin tulee sekopää.

Kuvista päätellen tämä äippä taitaa olla liian paljon neljän seinän sisällä. Siltä ainakin pahasti näyttää. Pahoittelen oman itseni lisäksi hienojen kännykkäkamerakuvien huonoa laatua. No se ei ole onneksi pääasia. Otokset kuvaavat hyvin minun ja Toivon arkea, meidän tunnelmaa. Meillä oli kuvaushetkellä hauskaa. Tai siis ainakin nähtävästi minulla oli. 

Ville pääseekin jo poikkeuksellisesti pian kotiin ja saadaan viettää loppupäivä laiskotellen. Huomennakin on vapaapäivä ja saan olla minun poikien kanssa koko päivän. Me nautiskellaan ♥

Mielettömän mukavaa viikonloppua kaikille sekopäille!  


2 kommenttia :

  1. Ihanaa että meitä on muitakin sekopäitä! Muistelen että ekan kerran jo rv 7 tai jotain mietiskelin Herra A:lle että mitähän lapsi musta ajattelee kun oon tällanen sekopää.. Ehkä se vaan tulee äitiinsä. Toivottavasti. Tai sit ei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :--) Sekopäillä on useimmiten hauskempaa!

      Poista