keskiviikko 28. elokuuta 2013

PUISTOLEIKKEJÄ JA LEKOTTELUA

Eilen olimme leikkimässä vaihteeksi Sinappikoneen hoodeilla. Ellu tarjoili kupposet kahvia, jonka jälkeen siirryimme ihan suosiolla puistoleikkeihin, lasten ollessa taas hieman levottomia. Sorsiksen jättipuistoon päästyämme, Allu lähti vipeltäen matkoihinsa, kun taas Toivo päätti tapansa mukaan tutustua uuteen ympäristöön rauhassa. Hiekkalaatikkoleikit osoittautuivat parhaimmiksi ja voi itku, kun hiekka ei ollutkaan niin hyvän makuista mitä kuvittelisi!

Kuvista taas suuri kiitos isipeikolle. Kun valokuvaus tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta, on hyvä omistaa ihana valokuvaustaitoinen mies. Ja mies, joka ei ole saamaton. Ja mies, joka tottelee käskettäessä. (No ei ) Sitä paitsi minun olemattomat hermoni eivät kestäisi taas epäkunnossa olevaa kameraamme, joten annettakoon tämä minulle anteeksi. Olisi ehkä korkea aika laittaa kolikoita sivuun uutta kameraa varten.

Nyt minulla on sinänsä aika haasteellinen tilanne, sillä en kertakaikkiaan tiedä, mitä haluaisin tehdä. Kilometrin mittaisesta tehtävälistastani löytyy myös näitä miellyttäviäkin puuhailuja, pitäisi vain osata päättää tälle hetkelle mieluisin. Tai sitten en ehdi päättää, ennen kuin Toivo heräilee päiväuniltaan. Olisi ompelua, kirjoittamista, bannerin tekoa, pelaamista, askartelua, järjestelemistä tai parvekkeen siivoamista.

Oikeastaan listasta puuttuvat kaikki ota rennosti ja lepää -tehtävät, joten ehkä sovellankin vähän ja päädyn nyt ihan vain nauttimaan lämpimästä kahvistani ja suklaasta. Olin niin ahkera tehdessäni aamulla makaronilaatikon ja käydessäni kaupassa, joten olen selvästi ansainnut pienen nautinnollisen hetken.

Ja ihan pakko vielä hehkuttaa sarjaa nimeltä Dexter. Olen taas löytänyt uuden rakkauden En kestä miten mahtava tuo sarja onkaan! Niin ihana, mutta niin kamala. Kamalan ihana! Suosittelen.

Aurinkoista päivää kaikille

2 kommenttia :