sunnuntai 4. elokuuta 2013

HASSUJA MUUTOKSIA

Tällaisia. Ymmärrätte varmaan.

Sain todella yllättävän ja kysymyksellä varustetun sähköpostin tuossa jokin aika sitten. Onko tämä huijaus - oli esimmäinen reaktioni. Ihan oikeasti kuvittelin viestin olevan huijausyritys. Ville kuitenkin vakuutteli asian olevan ihan okei ja suositteli vastaamaan myöntävästi. Ja siis rehellisesti sanottuna, en oikeasti edes tiennyt tällaisen blogihommelin olemassaoloa. 

Pohdiskelin aika kauan ja päädyin harkittuun lopputulokseen. Liityin mukaan! Eihän tuo mitään juurikaan muuta, paitsi sen, että naamani ja päivitykseni vilkkuu muuallakin kuin täällä. Aika uskomatonta minulle, sillä luulin, ettei blogiani kukaan kunnolla edes lue. 

Vaikka minun on ollut vaikea ottaa tällaista kunniaa itselleni, olen silti tajuttoman kiitollinen tästä mahdollisuudesta. Olen kiitollinen Indiedays Inspiration -yhteisölle ja ennen kaikkea, olen kiitollinen teille,rakkaat lukijat  Ehkä saan tästä ripauksen itsevarmuutta lisää.

Täällä minä sitten olen. Kiitos 

Ps. Kuka haluaisi suunnitella minulle uuden ulkoasun? Edes bannerin? (:--D) En löydä elämästäni hetkeäkään, jolloin olisi sopiva tilaisuus syventyä suunnitteluun.

15 kommenttia :

  1. Onnea onnea! Ja bannerintekijäksi suosittelen http://www.fuckyeahsofia.org/ , teki mullekkin bannerin ja ihana on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Hei kiitos tiedosta, pitääkin ottaa yhteyttä, jos en millään ehdi itse. Tai en jaksa ;)

      Poista
  2. mahtia, oon tosi iloinen sun puolesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana Julia <3

      Poista
  3. Vähän hieno juttu! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi mahtava juttu! Hyvä sinä! <3

    VastaaPoista
  5. Mäki voin tehä, tai auttaa sua tekemään, jos tahot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ystävällisyydestä <3 Pitää katsoa ehtisinkö jossakin välissä väsäämään, huutelen apuja jos en :--D

      Poista
    2. Onnea, mahtavaa! :)

      Poista
    3. Kiitos paljon <3

      Poista
  6. Anonyymi13/8/13

    Moikka!

    Ihan ekaks että siulla on ihana blogi! Ja ihana vauveli :) Ja vauvelista puheenollen! Olen siis ymmärtänyt, että olet kasvissyöjä. Itselläkin kovaa vauhtia alkaa liha olla pelkkä muisto vain, ja olenkin miettinyt, että jos/kun joskus tulevaisuudessa lapsosia pyöräyttelen, niin mitä ruokaa heidät opetan syömään : o Halusin siis vaan tosiaan kuulla tämmöisen true vegaanin näkökulman tähän asiaan! :) Aiotteko siis syöttää Toivolle hänen kasvaessaan ihan sekaruokaa, vai totutatteko hänet kasvisruokaan ja pienestä? Tietysti tämä on varmaan asia, joka on jokaisen vanhemman päätettävissä, olen vain pohtinut että mitä minä mahdolliset lapseni oikein opetan syömään, jos itsen olen kasvissyöjä. Varmaan paras olla tupumatta mitään tieystikään.

    Toivottavasti selityksestäni sai mitään selvää :D

    Ihanaa syksyn jatkoa teidän koko perheelle <3

    Terveisin sama Eveliina joka purkautui "Rakastatteko eläimiä" postaukseen :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi13/8/13

      JO pienestä* eikä ja :D hups.

      - Eveliina

      Poista
    2. Heippa Eveliina :--)

      Ensinnäkin mulla oli mennyt kommenttisi ihan ohi :-( Onneksi vain hieman viiveellä vastaan!

      Kiitos kehuista, punastun <3 Kyllä olen kasvissyöjä, en syö lihaa tai kalaa, mutta käytän kohtuudella maitotuotteita ja kananmunia.

      Heititpä hyvin vaikean pohdinnan! Hmm. Voin kertoa oman näkemykseni. Toivo on siis ollut pienen ikänsä yhtälailla kasvissyöjä kuin me vanhemmatkin. Ja meidän perheen periaate on, että emme osta kotiimme lihaa. Jos kuitenkin käy niin, että Toivo alkaa kiinnostumaan lihansyönnistä ja haluaa syödä sitä, saa hän syödä sitä vaikkapa isovanhempien luona tai vanhemapa käydä missälie kebabilla omalla vastuullaan, mutta me emme sitä osta tai tarjoa. Uskon kuitenkin vahvasti siihen kasvatukseen, näiden periaatteiden ympäröimänä, että Toivo ei edes halua syödä lihaa. Mutta sitä emme vielä saa tietää :--)

      En nyt tiedä saitko selvää, mutta kysy lisää jos haluat! Puhun asiasta mielelläni :--)

      Kiitos sinulle valtavasti kemmentistasi! Minusta on aina yhtä hienoa kuulla ihmisten kasvissyönnistä, varsinkin jos on siirtymässä sellaiseksi! Toivotan sinulle Eveliina oikein onnellista jatkoa, iloista mieltä ja kauniita ajatuksia! Paljon rakkautta ja unohtumatonta syksyä <3

      Poista