lauantai 22. kesäkuuta 2013

YKSIVUOTIAS PEIKKONEN ♥

Vuosi on kulunut. Kun näin ensimmäisen kerran tuon pienen tumman käärön isänsä sylissä, hämmästelin ja ihmettelin, tuoko hän on, ihan oikeasti, minun vauvani. Kaikki tuntui epätodelliselta. Olin shokissa siitä valtavasta tunteiden määrästä, rakkaudesta, enkä ymmärtänyt mitä se kaikki oikein oli. Kyyneleet valuivat, hymyilin ja olin maailman onnellisin. Minusta tuli äiti. Maailman hienoimman pojan äiti.

Ja tänään, arvokkaana päivänä, minä halkean onnesta. Olen täynnä rakkautta, haikeutta ja herkkyyttä. Miten kaunis tämä vuosi on ollutkaan, niin ihmeellinen, unohtumaton, raskas, mutta opettavainen, ainutlaatuinen ja sanoinkuvaamattoman merkityksellinen. Paras vuosi ikinä. Aika on mennyt nopeasti, mutta hitaastikin, leppoisin mielin väsymyksestä riemuun. Vuoden jälkeen näen, koen ja tunnen tuon kaiken saman tuhatkertaisena. Pojasta on kasvanut maailman suloisin, minun oma valloittava ja korvaamaton Toivoni.

Mitä Toivossa asuu? Pienen pieni peikkopoika, suklaasilmät, tähtiloiste, naurusuu, lämmin sydän, ilo ja onni, herkkyys, vesipisarat ja aamukaste, lempeys, räiskyvät tunteet ja ukkosmyrsky, kauniit ajatukset, vapaus, linnunlaulu ja hellyys, aurinko ja kuu, mielihyvä, persoonallisuus, satuolennot ja menninkäiset, sateenkaaren värit ja kukkaset, pöllön poikaset ja pilvenhattarat, rauha ja rakkaus.

Onnea äidin oma yksivuotias peikkonen, aurinkoinen suloisuus, rakastan sinua nyt ja aina ♥

12 kommenttia :

  1. Paljon onnea Toivolle! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea sinne! ♥

    VastaaPoista
  3. Hirmu suuret onnittelut Toivolle! :)

    VastaaPoista
  4. Kovasti onnea Toivolle!

    VastaaPoista
  5. Onnea Toivolle! Ja Äidille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana, minuakin muistit, hihi, KIITOS ♥

      Poista