maanantai 24. kesäkuuta 2013

VIIME PÄIVIEN FIILISTELYT

♥ Kotona loikoilua, ulkoilua, aurinkoa ja muuten vain rentoilua. Lomapäivät ovat vaihtuneet arjeksi jälleen, mutta eipä tämä pahalta tunnu lainkaan. Hieman raskaampaa ja väsyttävämpää on tietenkin ollut, kun olin tottunut neljä viikkoa toiseen käsipariin, mutta onneksi tuo meidän isipeikko on maailman herttaisin, aina huolehtimassa ja auttamassa, oli sitten töissä tai ei. Minä olenkin löytänyt itselleni aarteen ♥

♥ Minun perheeni on paras. Ihana hassu pieni yhteisö, tuemme toisiamme ja ymmärrämme parhaamme mukaan. En tiedä mitä tekisinkään ilman minun kahta pöllöpäätätäni ja kissapoikiani, he vain tekevät elämästäni lähes täydellisen.

♥ Elämä, eläminen ja elossa oleminen tuntuu hyvältä nyt, erityisen hyvältä. Vaikka minua vaivaakin ihan tajuton allergialääkkeestä johtuva väsymys ja sen vuoksi aamuisin on ihan oikeasti vaikea nousta sängystä ylös, silti olen niin onnellinen jotenkin, kaikesta. Minulla on kaikki ja kaikkea mitä tarvitsen, se jo riittää onneen. Kyllähän minua moni asia harmittaa, huolettaa ja ärsyttääkin, mutta ne ovat kuitenkin niin pieniä asioita kaiken tämän kauniin rinnalla.

♥ Vietimme kaupunkijuhannuksen. Olimme kotona, söimme epäterveellisesti ja laiskottelimme. Minusta juhannus on ihan huippua viettää kaupungissa, on niin ihanan hiljaista ja rauhallista, missään ei näy ketään ja melut ovat kaikonneen. Niin paitsi täällä Hervannassa tietenkin. Pitihän se arvata, että nämä lähiörotat eivät mihinkään kykene lähtemään ja jämähtävät tänne rellestämään pitkin katuja. Niin kuin aina.

♥ Olen saanut viettää viime aikoina ihan älyttömästi omaa-aikaa, ei sillä etten olisi aikaisemmin saanut. Se kyllä ihmetyttääkin, miksi en sitten ole tehnyt mitään kovinkaan järkevää? Vasta nyt viime päivinä olen saanut sata inspistä ja päässyt purkamaan pääni sisäisiä visioitani. Olen touhunnut kankaiden kanssa ja ommellut, hoitanut kasvejani ja pohdiskellut niiden kohtaloa, kirjoitellut ja pohtinut elämää, tehnyt ihania kirppislöytöjä ja muita hankintoja ja paljon muuta ihanaa mitä en tietenkään muista.

♥ Vietämme Toivon synttärikemuja lauantaina. Ihan rehellisesti sanottuna peruin ne jo kertaalleen, sillä sain hetkellisen hermoromahduksen ihmisten ja muiden vuoksi ja äkkipikaisena tyyppinä tietenkin ilmoitin kaikille etten järjestä mitään. Oikeastaan tämän kaiken voisi laittaa yliampuvien naistenvaivojen piikkiin, sillä minähän olen itse neiti Rauhallisuus (?!)

♥ Toivo on maailman suloisin yksivuotias! Hän mennä vipeltää pitkin kämppää, vauhdilla kontaten ja kävellen seiniä pitkin. Hän leikkii paljon jo itsekseen toisessa huoneessa ja se näky on jotakin niin suloista. En tiedä mistä johtuu, mutta viime päivinä olen aina ihan herkkänä katsoessani poikaa. Tekisi mieli vain vollottaa, koska tuo lapsi on ihanin kaikista ♥

♥ Rakastan minun kissojani niin paljon! Välillä harmittaa, etten pysty antamaan heille ihan niin paljon aikaa mitä ennen, mutta nuo pojat ovat maailman parhaita kissoja, että tykkäävät minusta silti. Kissarakkaus ♥ 

♥ Saimme kameran huollosta! Olikin jo ikävä ja kaipaus suuri. Minusta kyllä tuntuu, että olen kadottanut sen vähäisenkin valokuvaustaidon, sillä kuvani ovat välillä ihan mössöä.

♥ Minulla olisi monen monta aihetta, joista tekisi mieli kirjoittaa, positiivisista negatiivisiin! Pää on täynnä miljoonia ajatuksia, mielipiteitä ja tunteita, että halkean, jos en niistä kirjoita. Kunnollinen inspiraatio ja aika puuttuu, mutta niitä odotellessa taidan höpistä turhuuksia.

Ihanaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa teille! Rentoutukaa, nauttikaa, syökää hyvin ja riemuitkaa! Pitäkää huoli toisistanne ♥ Lempeä, rakkautta ja rauhaa toivottelen!

6 kommenttia :

  1. Tosi kiva kirjoitus! :) Ja ihanat housut!
    Hehih, toi synttäreiden peruminen voisi olla niin mun juttu kanssa :D Mut hei, älä huoli. Niistä tulee parhaat juhlat. Teette niistä omanlaiset, sillä sipuli :) Toivon ihana erityinen juhla!
    Hei mitä oot ommellut? Jotain mukavaa varmaankin :)
    Olet niin kiva :) (saanen olla kehuja)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :--) Joo nuo lökäpöksyt ovat kyllä tämän hetken lempparit, ihanan viileät hellesäällä!

      Haha :--D Kiitos piristyksestä juhlien suhteen. Sen yhden hetken mulla oli täysin epätoivoinen olo, mutta onneksi fiilis on jo parempi. Turha miettiä muita, kun on kyseessä vain ja ainoastaan minun rakkaani ensimmäinen juhla ♥ Se on tärkeintä!

      Olen nyt ommellut lähinnä tyynynpäällisiä hehehe.. Ja sitten olen yrittänyt epätoivoisesti saada sellaiseen rahiin/kuutioon uuden päällysteen, mutta se on vielä hieman vaiheessa. Vaikuttaa kyllä vähän liian vaikealta minulle :--D Katsotaan. Pitäisi hakea paljon kankaita vielä niin pääsen kunnolla puuhailemaan, olisi kiva kokeilla vaatteitakin tehdä ja muuta. Olen saanut ompeluinspiksen pitkästä aikaa takaisin jee ♥ Kirjoittelen juttuja niistä jos on jotain kirjoitettavaa!

      Hihih olet hassu! Kiitos ihanista kehuista. Arvaa HYMYILENKÖ nyt näin :----) Sinäkin olet ♥

      Poista
    2. Mun on pitäny kans tehä sohvatyynyille uudet tyynynpäälliset. Mut arvaa vaa oonko niin hölömö ku en tajuu hehheh :) Mul on hirvee hinku kans ommella mut tuntuu et siin menee niin paljon aikaa. Ku ei voi tost vaa aloittaa ku ajatustyötki pitäis eka saada valmiiks päässä ennenku voi surautella koneella :) Tässä lajissa on niin paljon opittavaa ennenku se luonnistuu tosta vaa.

      Hikoilu jatkukoon moooi!

      Poista
    3. Ihan totta! Ensin vähän surauttelet onnellisena vaikka kuinka kauan kunnes huomaatkin, hemmetti, ompelit kaiken IHAN VÄÄRIN tai ainkin ihan väärin päin. Se on tuttua ainakin minulla :--D Mutta opettelemaan vain hip hei!

      Hikoilu tosiaan! Täällä päin on ainakin omituinen ilma, välillä sataa, välillä paistaa aurinko, välillä tuntuu viileältä ja välillä kuumalta. Ihana kesä ♥ Hikihalit sinne!

      Poista
  2. Muu meistä ei tarvi ahdistua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä teistä ♥ Tulkaa kylään heti ensi viikolla, siis jos olette kotona!

      Poista