torstai 7. helmikuuta 2013

HANKALAN HAUSKA PÄIVÄ

Kylläpäs meillä onkin ollut hankala päivä tänään. Mikään ei ole onnistunut, mikään ei ole maistunut, mikään ei ole kelvannut, mikään ei ole huvittanut, mikään ei ole lohduttanut, mikään ei ole ollut hyvin, eikä mikään ole ollut hauskaa. Ei minulla, vaan meidän kiukkupeikolla

Minä olen saanut leikkiä himohuvittajaa ja superviihdyttäjää, eikä se siltikään ole riittänyt. Mikään ei ole riittänyt. Edes kaukosäädin tai puhelimeni ei ole kelvannut. No eipä se haittaa, ei aina voi olla hyvä päivä. Ei edes noilla pikkuisilla. Onneksi tuo ihana poika sentään hymyilee, vaikka vähän huonompi päivä olisikin. Huomenna sitten iloa entistäkin enemmän!

Huonosta päivästä välittämättä, Toivo päätti tänään oppia ryömimään! Siinä hän kyllä yllätti sekä itsensä että meidät vanhemmat. Ville istui vessassa ja minä päästelin pienet riemuhuudot Toivon näyttäessä ensimmäiset liikkeensä. Mahdoton tsemppaus pojalle ja hauskasti pääsi pienen matkan eteenpäin. Kyllä olin ylpeä pojastani! Toivo jaksoi koko päivän kiukkuilusta huolimatta treenailla ahkerasti uutta taitoaan ja illemmalla pääsi jo paremmin liikkumaan. Tästä se lähtee!

Itsehän olen tänään kärsinyt päänsärystä ja pakonomaisesta silmien kutinasta sekä olen lyönyt jalkani kovaan sohvaan, kaatanut kylpyvedet päälleni, unohtanut juoda kahvini ja ahdistunut ällöttävän roikkuvista alleistani. Eli tänään olen erityisesti ansainnut illan rentoutumishetken yhdessä rakkaan Villeni kanssa. Pieni pikainen kodin siistiminen, koneella möllöttely, iltapalan teko ja murun odottaminen töistä, sitten minä löhöän. Makoilen ja löhöilen aamuun asti.

PS. Juuri tämän lopun kirjoittamista Nasse päätti alkaa oksentelemaan pitkin kämppää. Ensin pelastin yhden maton, sitten toisen ja lopuksi luovutin. En viitsinyt juosta kissan perässä, joka selkeästi näytti ahdistuvan perässä kiiruhtavasta siivoojaemännästä. Voi pienen pieni Nassemuru  

9 kommenttia :

  1. Siis meillä on ollut ton pikkujäbän kanssa ihan sama homma tänään.... Mikään ei kelpaa eikä onnistu, ei maistu eikä huvita. ÄH! Mutta tästä päivästä selvittiin kuitenkin taas :D Ja jee Toivo hyvä hienoa onnea ryömimistaidosta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan hitsi. Kiukkuilua on siis liikkeellä! Toivottavasti teillä on sitten tänään parempi päivä :--) Eihän sitä nyt kahta päivää jaksa pahalla päällä olla. Hehe jee, Toivo kiittää :--)

      Poista
  2. Hei miten sä oot noin positiivinen?:D Ihana! Mä oon ite illasta jo aika kiukkunen jos oon yrittäny tehdä kaikkeni pojan viihdyttämiseen ja mikään ei oo kelvannu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonko? :--D Kyllähän sitä tietenkin itteäki kiukuttaa, kun toinen on koko päivän pahalla tuulella. Eihän siltä voi välttyä :--) Minäkin vähän hermona olin! Mutta onneksi helpottaa sitten aina, kun on saanut pojan nukkumaan.

      Poista
    2. Oot!:D Sun kaikki postaukset on niin kivan positiivisia, just vaikka ne kertois kiukuttelusta niiku tämä!

      Poista
  3. Silloin kun meillä oli tuollainen mikään ei ole hyvä -päivä, puhkes kaks hammasta samaan aikaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm no voikin olla täällä myös sellainen tilanne! Kauheesti ainakin Toivo rapsuttelee sormellaan yläikeniä, että voishan niitä hampaita puhjeta lisää :--)

      Poista
  4. oikun söpö poitsu teillä <3

    tervetuloa myös meidän bogiin lukijaksi: katrinjaneanblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onhan se <3

      Kiitos sinulle kommentista ja ihanaa kun olet liittynyt lukijaksi! Tervetuloa :--) Käyn heti katsomassa myös sinun blogin!

      Poista