perjantai 11. tammikuuta 2013

MINÄ ENNEN



Ennen minä menin ja tulin, olin siellä ja täällä, mutta samassa paikassa ja paikoillaan. Olin rauhallisesti, itsekseen ja muiden kanssa. Olin oman tieni kulkija, huoleton ja elin fiiliksen mukaan. Elin hetkessä.

Tykkäsin hengailla missä vain, käydä erilaisissa paikoissa ja nähdä tuttuja. Tykkäsin istua puistoissa, kahviloissa tai hämärissä pubeissa. Kuuntelin musiikkia, kävin keikoilla ja fiilistelin. Fiilistelin kaikkea ympärillä olevaa.

Nautin kaikesta näkemästäni, ihastelin maailman kauneutta ja hämmästelin uusia juttuja. Surkuttelin maailman pahuuksia, vihasin sotaa ja halveksuin suvaitsemattomuutta. Kummastelin ja jumittelin elämää.

Olin parhaani mukaan positiivinen ja iloinen. Pyrin löytämään huonoimmistakin asioista sen pienen onnen ja hyvän. Olin onnellinen ja välitin paljon. Olin kiltti, kohtelias ja avoin. Avoin kaikelle hyvälle.

Rakastin luontoa, nautin sen ihmeellisyydestä ja arvostin sen antamia rikkauksia. Rakastin metsiä, puita, kukkia ja aurinkoa. Pyrin elämään luonnon hyväksi, kohtelemalla sitä hyvin ja olemalla luonnonmukainen.

Halusin pelastaa kaikki eläimet pahalta, halusin adoptoida maailman lapset huonoista oloista ja saada kaikki maailman ihmiset, elollinen ja eloton olemaan sovussa keskenään. Halusin olla hyvä kaikille, halusin rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Mutta samaahan minä nytkin teen. Olinhan minä silloin samanlainen kuin nyt. Lisänä olen saanut pieniä positiivisia muutoksia, enemmän tasapainoisuutta ja järjestelmällisyyttä sekä kärsivällisyyttä asioiden suhteen. Mutta loppujen lopuksi olen aivan samanlainen kuin ennenkin, se sama tytön tylleröinen suurine ajatuksineen.

Kuvat: Ville Rantanen

12 kommenttia :

  1. Elämä on upeaa. Saa kyllä olla siitäkin niin kiitollinen että osaa nauttia elosta täysin palkein! Ja hei tykkään sun nenän profiilista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Kerran me vain eletään näin ainutkertaisessa paikassa! Hehe kiitos, että tykkään :) Onhan tuo aika omalaatuinen.

      Poista
  2. Upea postaus :) olet kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Samoin sinäkin!

      Poista
  3. Niin nättei kuvia kivasta tytöstä :)

    VastaaPoista
  4. Moikka, Blogissani on sulle tunnustus :) http://www.onnenhetkiblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Ihana sinä, ihanat kuvat, ihana postaus. <3

    VastaaPoista
  6. Mahtavat kuvat, erityisesti tykkään noista kuvista, joissa seisoskelet meressä. Teksti kuulostaa kovin tutulta. Samoja ajatuksia ollut, ja on.

    Blogissamme on arvonta, jossa palkintoina suomalaista käsityötä, tervetuloa osallistumaan. :) http://eloahetkessa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Minustakin ne juuri ovat hauskoja! Yyteri on upea paikka! Ja joo, pitääkin osallistua, jos vaikka arpaonnea olisi :)

      Poista