torstai 17. tammikuuta 2013

17. TAMMIKUUTA 1990

Tässä olen minä tänään. Yksi ainut valokuva ja se oli siinä. Ylipirteä ilme, tukka sotkussa ja muutama ryppy lisää. Pää täynnä ajatuksia, jännitystä, tunteita ja pieniä salaisuuksia. Se olen minä.

Tänään kello 15.11 on kulunut tasan 23 vuotta siitä, kun äitini punnersi minut hiki hatussa ulos maailmaan. Kiitos äiti ja iskä, kun minut teitte

Toivolta sain ensimmäisen synttärihalin, kun heräsin kuolaiset kädet kaulallani. Se oli suloista. Enpä olisi muutama vuosi sitten uskonut, että minä olisin tässä nyt, tässä tilanteessa ja osana näin upeaa perhettä, että elämä olisi kohdellut minua näin hienosti. Elämä tässä ja nyt, 23-vuotiaana tyttönä ja äitinä, ei tunnu yhtään hassummalta.

Rakkauden täyteistä syntymäpäivää minulle!

PS. En minä oikeasti niin välitä syntymäpäivistä. Hehe.

16 kommenttia :

  1. Jee me ollaan nyt saman ikäisiä vielä kahdeksan kuukautta! :D

    VastaaPoista
  2. Hih, paljon onnee! Onneks mä koen vanhenemiskriisin seuraavan kerran vasta kesällä, ei siis tarvii sitä murehtia vielä hetkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kesä tulee pian :--D

      Poista
  3. Onnea paljosti!! <3

    VastaaPoista
  4. Jeeee, iloa ja onnea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iloinen kiitos iloisesti myöhässä :--)

      Poista
  5. Hyvää uutta ikää. <3

    VastaaPoista