torstai 8. marraskuuta 2012

YHDEKSÄNKYMMENTÄLUVUN BEIBI

2 pv
1 kk
2 kk
3 kk
4 kk
5 kk
6 kk
7 kk
8 kk
9 kk
10 kk
11 kk
1 v
2 v
Kaikki kuvat: Jouko Uusi-Laitila


Kaikki tapahtui lumipyryisenä lämpimänä talvipäivänä, tarkalleen ottaen 17. päivä tammikuuta vuonna 1990. Silloin minä synnyin. Pituutta minulla oli vähän päälle 50 senttiä ja painoa 3,6 kiloa.

Vauvana olin kiltti, mutta äkkipikainen. Saatoin itkeä täyttä kurkkua, jolloin lopulta en saanut kunnolla henkeä. Suutuin siis helposti, ellen saanut tahtomaani heti. Myöhemmin taaperoikäisenä olin pirteä ja räiskyvä persoona (iskän kirjoituksen mukaan.) Minulla oli voimakas oma tahto, eikä minua niin vain houkuteltu tekemään mitä tahansa asioita. Kuitenkin reippauden ansiosta halusin opetella uusia asioita innokkaasti ja jokapäiväiset puuhat sujuivat hyvin, varsinkin jos itse sain tehdä. Minä itse!

Onkohan minussa ja Toivossa mitään samaa? Minusta Toivo näyttää aina vain enemmän isältään, enkä löydä pojasta omia piirteitäni. Ehkä huulet hieman muistuttavat omiani. Toivon luonne vaikuttaa taas enemmän ja enemmän minun luonteeltani, valitettavasti äkkipikaisuus mukaan lukien. Hassua seurata mitä jatkossa tapahtuu, uusia luonteenpiirteitä ja muita! Kyllä se oma lapsi on parasta

6 kommenttia :

  1. Se on hassua miten jo noin pienenä näyttää silti paljon samalta kuin "suurena". Tosi monesta kuvasta olisin voinut huomata että se olet sinä. Söpö. <3

    Ulkonäöllisesti huomaan teissä jotain samoja piirteitä verrattaessa Toivoon. Samanmallinen pää ainakin ja isot silmät. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmmhih. Hassua! En ehkä osaa itse katsoa, mutta nään vain muutamassa kuvassa itseni.

      Joo, Toivon silmien muoto on vähän sama kuin mulla, mutta väri on Villeltä :)

      Poista
  2. Kyllä mun mielestä sussa ja Toivossa on todella paljon samaa näköä ja niinkuin Lisa sanoi kanssa, niin nuo suuret silmät nyt ainakin on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielenkiintoista. Ehkä meissä sitten vähän jotain on samaa :--) Samankokoisia ainakin ollaan oltu!

      Poista
  3. Anonyymi10/11/12

    voi juku mitä ysärihaalareita!!!!:DDDupeita xD

    VastaaPoista