lauantai 17. marraskuuta 2012

EI MITÄÄN JÄRKEVÄÄ


Lauantaimeiningit ovat sekavat ja tylsempääkin tylsemmät. Jotenkin olen vain haahuillut ympäri kämppää tekemättä mitään. Tekemättä mitään järkevää. Ei sillä, että mitään järkevää tarvitsisi tehdäkään.

Valtavan suuri pyykkivuori tuolla olisi odottamassa, jonka taas jälleen kerran unohdin pestä. Unohdin myös tiskata ja unohdin varmasti jotain muutakin. Unohtelen usein asioita tai jätän ne tarkoituksella tekemättä. Tekemättä jättäminen on välillä rentouttavaa.

Minulla mieli on tosi jees. Väsyttää ja tylsistyttää, mutta silti tosi jees. Jotenkin päällepäin olo on nuhjuinen, mutta sisältä virkeän pirteä.

Olen puuhaillut Toivon kanssa ja olen puuhaillut itsekseni. Olen pelännyt migreenin tuloa ja olen rapsuttanut hassua Papua korvan takaa. Olen ollut laiska ja saamaton. Olen ollut iloinen.

Pian saan toisen murusen kanssani sohvalle köllimään ja sitten voi hetken pienen rentoutua kahdestaan. Ihanan iloista viikonloppua sinulle ja teille  

2 kommenttia :

  1. Unohelu on ihan jees. Itse teen sitä myös kokoajan. Myös puhuessani unohdan mistä olin puhumassa ja minusta ei saa selvää.

    Ihana kuulla että on hyvä mieli.

    Törmäillään joku pv tahalleen. Oli hirmunen kiire silloin yks päivä kun olitte perheenne kanssa liienteessä. En meinannu tunnistaakkaan kun juoksin kotia. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä monesti unohdan ennen suun avaamistakaan, että mistä olin puhumassa.

      Ja törmäillään ihmeessä! Paremmalla ajalla tällä kertaa :--) Mennään vaikka joku päivä kävelylle.

      Poista