perjantai 19. lokakuuta 2012

BIMBOPÄIVÄ

Minua väsyttää. Äää äää äää. Ihan pakko valittaa. Miten voikaan olla näin nukkumisfiilis? Miksen nuku päikkäreitä, kun Toivokin nukkuu? Kaikesta huolimatta on ollut leppoisa kotipäivä, vaikka aivot onkin ihan kukkuu kukkuu bimboiluasennossa.

Pablo oli vissiin nukkunut koko yön lattialla vaunun kopassa makuupussin sisällä. Voi sitä pientä karvapalleroa, luuli löytäneensä unelmien nukkumispaikan. Minä kamala nostin kopan pois kissan saatavilta. Nyt nuo kaksi sekopääkissaa on nukkunut ihan koko päivän vierashuoneen sängyllä, eipä ole tainneet kertaakaan liikahtaa. Melkein kadehdin heitä.


Minä ja minun aivoni ovat polkeneet tyhjää koko päivän. Vähän väliä olen pysähtynyt miettimään, että mitäs ihmettä mä oikein olinkaan tekemässä, kunnes olen tajunnut etten kai mitään. Oon tänään ehkä syönyt tomaattikeittoa, pari munaa ja juonut kärventynyttä kahvia. Meidän kahvinkeitin pitää järjetöntä meteliä ja itse tuotos maistuu pohjaan palaneelta. Totta se on, vaikkei Ville minua uskokaan, eikä hän kyllä muutenkaan maista mitään. Tarvitaan siis uusi kahvinkeitin.

Tämän päivän kuvat on yhtä tärähtäneitä kuin minä itsekin. Hyvää bimboiluiltaa kaikille!

4 kommenttia :

  1. Anonyymi19/10/12

    Minulla oli sama ongelma kahvinkeittimen kanssa.. Piti aivan järjetöntä meteliä ja kahvi maistui järjettömän pahalta.. Mulla kuitenkin auttoi se että ostin kaupasta sen kalkinpoistajan.. Tein sen ohjeen mukaan ja nyt on kuin uusi kahvinkeitin.. =) meteli on pienentynyt huomattavasti ja kahvikin maistuu taas hyvältä vaikka hetken ehtiskin seisomaan pannussa. Kandee kokeilla. Jos ei toimi ni termoskeitin on varmaan hyvä valinta seuraavaksi keittimeksi.. Ei pääse ainakaan palamaan..

    Terkuin Enna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpäs tullut ajatelleeksi. Pitääkin kokeilla tuota! Kiitos vinkistä :)

      Poista
  2. Saa valittaa! Se helpottaa aina huomattavasti :) Ja voi että onneks meillä ei oo kissoja, kuolisin varmaan kateudesta kun ne nukkuis niin nautinnollisen näköisesti ja ite joudun jatkuvasti ravata vessassa tai kärvistellä kivuissa kun yritän vähän levätä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :--D Voi sinua. Ootas vain, kun kohta yrität vähän levätä niin kuuluu aina parkaisu ;)

      Poista