lauantai 12. lokakuuta 2013

TYYTYVÄISYYTTÄ JA KOUKUTTAVIA HETKIÄ

Tässä nyt on ollut kaikenlaista kummallista. Tai vähemmän kummallista. Sellaisia ajatusten täyteisiä päiviä, mietiskelyä ja pohdiskelua. Vapauttavaa itsehillintää ja sisäistä rauhaa. Voisin sanoa olevani kovin ylpeä itsestäni. Lisäksi on vielä pakko mainita, että minullapa onkin universumin parhain, ihanin, kultaisin, huomaavaisin, söpöin ja rakkain mies sekä samalla maailman paras ystävä. Ville Miten voinkaan olla näin onnekas?

Olen monena päivänä halunnut tulla päivittelemään tänne rakkaan harrastukseni pariin, mutta olen jotenkin ollut liian kankea avaamaan ajatuksiani. Tai oikeastaan kankea tekemään yhtään mitään järkevää. Saati sitten valokuvailemaan. Mutta kaksi päivitystä saman päivän aikana, tämä ja taikametsässä, on jo aikamoinen saavutus minulta.

No arvatkaapas mitä olen sitten omalla ajallani tehnyt? Olen taas löytänyt sisäisen pelinistini ja ollut muutaman päivän ihan totaalisen koukuttunut Simssiin. Tarkalleen ottaen minun kehittelemääni uuteen yksilöön, hahmoon, joka on kaikkien tuntema ja karismaattinen nuori mimmi. Hän on pyrkinyt mukaan politiikkaan ja tällä hetkellä toimii pormestarina, kuumana, hyvin kuumana sellaisena. Hahmo vikittelee seksikästä partahemmoa, järjestää kaupungin halutuimpia kemuja, pyrkii hyvyyteen ja huipulle. Sanoinko jo, että olen koukussa taas? Onhan se hyvä välillä kadota pois todellisuudesta, vaihtaa identiteettiä ja vetää överiksi. Eikö niin?

Ai niin, unohdin kertoa, miten mahtava fiilis minulla onkaan. Tarkalleen ottaen erityisen mahtava, suolaisen suloinen ja tyytyväinen. Pursuan riemua ja energisyyttä! Olenkohan toinen ihminen vai olenko vain löytänyt itsestäni uusia, kadoksissa olevia puolia? Oli miten oli, olen onnellinen. Taas, vieläkin ja koko ajan. Oletko sinä?

Tänään suuntaamme Hämeenkyröön juhlimaan Toivon Mummin viisikymppisiä. Ei kun into piukeena kohti landea ja ihastuttavia ihmisiä! Viettäkäähän tekin ihana viikonloppu ♥ Halit!

Ps. Kysymyksiin pyrin vastaamaan pian! Voittehan toki vielä heitellä lisää, jos vain haluatte. 

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti