keskiviikko 19. joulukuuta 2012

VIIME PÄIVÄT JA MUUTA

Kukkuu. Eipä tässä mitään. Elämä kulkee mukavasti omalla painollaan. Leppoisasti.

Viime päivät ovat olleet väsyneitä. Toivo on taas öisin tykännyt heräillä melko usein ja sehän ei ole mitenkään hauskaa. Tai mitäs minä tässä valitan, kun Villehän meillä on yöllä suurimmaksi osaksi noussut täyttämään pienen tyypin tarpeita. Ja pahimmassa tapauksessa minä en ole edes herännyt pojan kitinöihin. Hehe. Hyvät unenlahjat.

Viime päivät ovat kuluneet erityisen laiskasti. Hävettävän vähän on tullut ulkoiltua kaikenlaisten väsymystouhujen ja kipuilujen vuoksi. Hävettävän vähän on tullut käytyä yhtään missään. Tai missä sitä olis pitänytkään käydä?

Tai kävinhän minä lääkärissä. Lääkärisetä ei määrännyt minulle selkäkipuihin mitään kunnon rohtoja, pelkkää buranaa ja jumppaa vain. Mitenkäs jumpataan, kun selkään sattuu?

Kävin minä myös Ideaparkissa shoppailemassa. Se oli hirveetä. Ihan kamalan hirveetä. Se olikin ihan pakollinen toimenpide, kun sattui olemaan mukamas niin paljon ostettavaa. Tietenkin löysin vain muutaman asian ja loput jäikin sitten hankintalistalle. Huomenna lähden kaupunkiin siinä toivossa, että kaikki tarpeellinen löytyy ja saan shoppailuvapauden, ainakin hetkeksi. Olenko ainoa joka inhoaa shoppailua?

Tämä viikko huipentuu perjantaina, kun lähdemme koko porukka minun lapsuuteni maisemiin, äitini ja pikkuveljeni luo. Hauskaa päästä taas reissaamaan, kun semmoisesta niin harvoin saa nauttia. Me kotihiiret emme kylläkään ole reissun päällä kuin kaksi päivää, mutta parempi sekin. Päästään kuitenkin hetkeksi nauttimaan ihanista maalaismaisemista.

Kaunista loppuviikkoa teille ♥

2 kommenttia :

  1. Voi miten hassujahöpsöjä kuvia♥

    Mutta hei mä kanssa inhoan shoppailua, jos on hirveästi asioita mitä pitäisi löytää! Silleen on ihan mukava mennä ostamaan joku yksi juttu ja muuten vaan kattelemaan ilman kiirettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Aivan samaa mieltä olen. Kaupungilla ja kaupoissa on kyllä kiva kierrellä, jos oikeasti tietää mitä ja mistä ostaa. Parhainta on vaan kierrellä ilman mitään ostotarvetta! Ja kirpparit on tietty asia erikseen ja niissä viihtyy aina.

      Poista