perjantai 7. joulukuuta 2012

KIITOS

Tämä tyttö on nyt puhki. Olen ollut tässä monen monta päivää iltavuoroleskenä yksin pojun kanssa kipeällä selällä. Todella kipeällä selällä. Tämä tyttö ja kipeä selkä voisi tarvita esimerkiksi koko illan mittaisen hieronnan, vaahtokylvyn ja kasan lettuja vaniljajäätelöllä, kiitos.

Ja hupsista vain. Ilokseni olen saanut huomata, että olen saanut lukijoita. Minä! Huimat 36 lukijaa saa minut aivan sanattomaksi. Koskaan en olis uskonut, että joku ihanan hullu ihmisolento jaksaisi seurata minun höpötyksiäni. Kiitos! Luku ei sinänsä ole suuri, mutta minulle se on valtavan suuri.

Kiitos te ihmiset siellä

Minähän yleensä kirjoitan tänne aivan mitä sattuu. Yleensä en mitään järkevää. En mitään maailmaa mullistavaa. Kirjoitan vain mitä pienessä mielessäni hetkellisesti liikkuu, eikä siellä juurikaan liiku mitään. Minä rakastan valokuvia ja niiden ottamista, eli siksi täällä saattaa joskus näkyä satatuhatta valokuvaa yksi toisensa perään. No mutta valokuvat vain ovat rakkaus! 

Nyt toivonkin, että jokainen ihana tyyppi siellä kertoisi minulle toiveensa. Onko toiveita? Kerro minulle, mistä sinä haluaisit minun kirjoittavan tai valokuvaavan. Tai saat kertoa minulle mitä vain. Olen kaikelle avoin, ole sinäkin!

Valoisaa viikonloppua kaikille ihanille hassuille!

12 kommenttia :

  1. Tukka! Eli juttua sun takuista, niiden teosta yms.

    Teidän arkipäivä. Kuvina vaikka.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Tukkajuttu tulee, myös päiväpostaus. Kiitos Demi :)

      Poista
  2. valokuvat on kivoja, niitä ei voi koskaan olla liikaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta :--) Niitä ainakin tulee olemaan. Paljon.

      Poista
  3. Juuuuu takkupostaus ois jees!! :) niin ja sun blogi on ihana! Varsinkin kaikki kuvat! Niitä siis jatkossakin niin paljon kuin vain tuntuu ja ihan kaikista aiheista! Varsinki ihanasta Toivosta ja sen miljoonasta ilmeestä <3 ootte ihanoita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olet ihana :--) Ja kiitos <3 Valokuvia siis paljon ja kaikesta. Hoituu!

      Poista
  4. Rakkaustarina postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HEI tämä oli hyvä ja jännä, mielenkiintoinen väsättävä :--) Kiitos Emma!

      Poista
  5. Sun blogissa on kyllä ihan mahtavia kuvia. Vauvakuvat aina yhtä ihania ja mä tykkään katsella niitä tampere-kuviakin :D on pitänytkin aiemmin kommentoida tästä samasta asiasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Henna! Tampere-kuvia voisi ottaa enemmänkin. Siinä aion ryhdistäytyä. Kiitos kommentista :--)

      Poista
  6. kotipostaus olis kiva (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos toiveesta :--) Kotijuttua voisi yrittää jonkinlaista!

      Poista