lauantai 27. syyskuuta 2014

OMAT OLOT


Meillä on aika jännät ja tavanomaistesta poikkeavat viikonloppumeiningit meneillään. Kun silloin vajaa pari viikkoa sitten kerroin poikien peruuntuneesta viikonloppureissusta mummilaan, tällä kertaa se sitten toteutui ja nyt olen yksin kotona. Yksin kotona kokonaisen viikonlopun. En onneksi ihan yksin, sillä onhan minulla maailman parhaimmat kissaystävät seuranani, jotka tarvittaessa pitävät huolta yksinäisyydestäni tai lohduttavat ikävän tullessa.

Mutta tiedättekö mitä? En ole ollut yksinäinen. En ole kokenut sydäntä raastavaa ikävää tai pahaa mieltä, en ole surkutellut tai laskenut minuutteja reissulaisten tuloon, toisin kuin ensimmäistä kertaa yksin ollessani. Olen nauttinut. Olen todellakin nauttinut, sydämeni pohjasta ja täysillä. Varsinkin kun olen kuullut, miten paljon pojat ovat nauttineet olostaan, olen minäkin nauttinut entisestään.

Oman ajan ja hassun yksinolon lisäksi olen kokenut (taas kerran) ihan mahdottoman ihania hyvänolontunteita ja onnea. Olen hymyillyt töissä ja kotona, vastaantulijoille, työkavereille ja itselleni. Olen haltioitunut syksystä ja ihastellut korkealla lenteleviä lintuparvia, heidän vapauttaan ja ainutlaatuisuuttaan. Olen nähnyt, kuullut ja tuntenut ystävällisyyttä ja hyvyyttä, tehnyt hyviä tekoja ja iloinnut muiden puolesta. Olen nauttinut sekä työstä että kotona olosta, ulkoilmasta ja kävellyt pitkin pimeitä katuja lehtien lennellessä sinne tänne, inspiroitunut ja nähnyt kauniin vesisateen ja auringon. Olen nauttinut kissoista ja he minusta, halinut ja hemmotellut heitä paljon sekä tuijotellut pitkät tovit pieniä hassuja tassuja. Olen myös tehnyt herkullista ruokaa vain ja ainoastaan itselleni, jumpannut, venytellyt, laiskotellut ja jumittanut koneella, katsonut kynttilän valossa salkkaritmaratonia ja syönyt vähän (paljon) suklaata sekä muuten vain nauttinut kaikesta kauniista, omasta elosta ja oloista.

Valoa ja lämpöä teille ihanat tyypit ♥

4 kommenttia :

  1. Ihana olet (edelleen) <3 Miulekin hassulla tapaa melkein tuli huono omatunto tuossa taannoin kun oikeesti NAUTIN siitä että sain olla yksin. Tänäänkin olin monta tuntia omilla menoillani ja se oli kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kuin myös <3 Minulle ei tullut tällä kertaa mieleenkään potea huonoa omaatuntoa, sillä pojilla oli ollut ihan tosi hauskaa ja Toivo oli nauttinut sydämensä pohjasta :'D Mutta siitä yksinolosta pitääkin nauttia ja onhan se tosi tärkeää :) Kivaa että oot saanut olla omilla menoilla! Meillä onkin niin hyvät miehen hihihihi! Pian nähdään jee!

      Poista
  2. ...<3 Mää jo malttamattomana odotinkin, että mitähän sää oot keksiny päänmenoks yksin ollessas! :D Eli siis kiva kuulla, että sulla oli kivaa ja nautinnollista. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 <3 Hihi en onneksi mitään kovinkaan hurjaa, ihan vaan lötkettelyä :3 Oot Emma ihana!

      Poista