maanantai 24. helmikuuta 2014

AIKA MIELETÖNTÄ


Ah mikä mieletön fiilis. Aika ainutlaatuista oli herätä siihen täydelliseen hiljaisuuteen ja siihen, että vierelläni makoili kaksi karvaista pikkuotusta, jotka tuijottelivat minua onnellisin katsein. Olin myllertänyt koko sängyn sekaisin, käyttänyt hyödykseni sekä omaa että muruni peittoa ja luultavasti nukkunut x-asennossa vieden tilaa koko sängyn leveydeltä. Ah ja se valon määrä, mikä ikkunasta minulle pilkisteli, se sai minut huokaisemaan onnesta ja hihittelemään itsekseni.

Pitihän minun myös napsia pari kuvaa aamuisesta pärstästäni ja pörröpäätukastani.

Aika hämmentävän seesteinen ja rentoutunut olo. Hyvä aamiainen, kuppi kahvia ja kodin täyttäviä hyppelehtiviä jazz-sointuja. Saanhan pomppia ja tanssahdella itsekseni! Tunnelma on enemmän kuin kohdillaan. Seuraavaksi hyppelehdin ovesta ulos, toivon näkeväni edes yhden naapurin, jolle toivottaa ihanaa päivää ja suuntaan bussin kautta kohti rakkauskaupunkia. Tänään minä hymyilen tavanomaistakin enemmän.

Iloa ja positiivisia ajatuksia maanantaipäiväänne      

2 kommenttia :

  1. Minullakin oli tänä aamuna ihanan seesteinen olo. Jotenkin tuo aurinko ja keväiset tuulet saavat hymyn huulille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kuulla! Tulee hyvä mieli, jos muilla on hyvä olla :--) Täällä päin ei aurinkoa ole pahemmin ollut havaittavissa, mutta valon määrä on kasvanut huimasti. Sekin ilahduttaa kovasti! Pian se kevätaurinko sieltä pilkistelee yhä useammin ja useammin ♥ Ihania tuntemuksia ja oloja sinulle!

      Poista