perjantai 20. joulukuuta 2013

JOULUMIELTÄ JA REISSUNPOIKASTA!

Minä olen täällä innoissani jatkanut joulun pohdiskelua. Kyllä, minä, innoissani, joulusta! Kivaltahan se jouluajatus loppujen lopuksi tuntuu, kun tietää, että voi itse vaikuttaa kaikkeen. Voidaan olla juuri niin kuin me haluamme. Juuri niin kuin meistä itsestä tuntuu hyvälle!

Olen jopa saanut listattua asioita, joita mahdollisesti voisimme jouluna tarvita. Olen vertaillut reseptejä sekä lämpimiä ruokia että salaatteja, pohdiskellut naposteltavia ja muita herkkuja sekä yrittänyt keksiä Toivolle ohjelmaa joulupäiviksi. Eihän tässä nyt edes ole vielä kiire! Minusta alkaa vahvasti tuntua siltä, että joulumieli on valtaamassa pääni sisäiset onkalot ja on pian valmiina jouluilemaan.

Minusta kaikista hauskinta tässä on se, ettei tarvitse stressata. Ei sillä, että mitään tarvitsisi. Jos ei muistetakaan mitään tai yhtäkkiä päätämmekin, että syödään vain ranskalaisia ja nakkeja tai pussipastaa, se on ihan okei. Pääasiahan on, että kaikilla on kivaa! Että kaikilla olisi hyvä olla ja iloinen mieli. Ja olen varma, että se ainakin järjestyy!

Joulusuunnittelut jääköön pieneksi hetkeksi, sillä tänään suuntaamme Toivon kanssa Jokioisille mammalaan. Suurin syy sinne lähtöön on huomiset isotätini hautajaiset, joihin haluan ehdottomasti osallistua. Toinen syy voisi olla minun pikkuveljeni, sillä hän täytti eilen huimat kahdeksantoistavuotta! Apua! Jee! Onhan tuo veijari nyt pakko nähdä ♥ Minun kultainen pikkuvelirakas.

Leppoisaa reissunpoikasta meille ja teille muille oikein rauhaisaa viikonloppua ♥

2 kommenttia :

  1. Heeei.. Mitä safkoi työ teette jouluksi! Kauheen kiinnostunut olen.. Ite tehdään/tehtiin laatikot mut sit seitankinkku ja kikhernemureke :) Sit miun äiti sanoi tekevänsä jonkun intialaistyyppisen kasvislaatikon! Jee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua olin unohtanut vastata tähän :--D Sanoinkohan sulle jo viestissä, mutta siis me teimme soijapyöryköitä ja perunoita, kastiketta, kukkakaaligratiinia sekä tofukinkun! Ja sitten oli salaatteja, kotijuustoa, leipää yms. Hyvää oli namnam :----) Onneksi joulu on ohi huhhuhh!

      Poista