sunnuntai 10. elokuuta 2014

VIIMEISET HETKET KOTIÄITINÄ

En voi sanoin kuvailla, miltä minusta tällä hetkellä tuntuu. Tunteet vaihtuvat laidasta laitaan ja olo on epätodellinen. Omituisia ja iloisia ajatuksia, itkua ja naurua, jännitystä ja hermostuneisuutta. Suuria rakkauden tuntemuksia ja haikeudesta johtuvaa alakuloisuutta. Nytkö se kaikki on ohi?

En suinkaan ole vain miettinyt tulevaa ja vollottanut. Olemme tietenkin nauttineet viimeisistä lomahetkistä täysillä. On ollut leppoisia leikkitreffejä ihanien tyyppien kanssa, Tallipihan muumijuhlia ja muuten vain oleilua hyvässä seurassa. Olipa meillä myös valloittavan ihana piknikpäivä mahtavien kamujen kera mahtavassa paikassa, josta kerron kuvien kera myöhemmin. 

Olemme viettäneet pari kotipäivääkin. Olen fiilistellyt kotiäitiyttä ja sitä kaikkea, mitä se on minulle antanut. Olen nauttinut rauhallisista aamuista ja pitkistä illoista, riemukkaista iltapäivistä ja päiväunihetkistä. Yhtenä aamuna aamiaisen jälkeen minä ja Toivo katselimme muumeja sängyllä pötkötellen. Ihan vain siksi, koska tuli semmoinen fiilis. Toivo makasi ihan lähelläni ja minä silittelin hänen kikkaratukkaansa. Oli niin ihanan rahallista, eikä minnekään ollut kiire. Pienet varpaat heiluivat varpaitani vasten ja pyöreät silmät tuijottivat keskittyneenä ruutua. Minä puolestani tuijotin poikaani ja kaikki tuntui niin täydellisen hyvältä niin. Kaikki se yksinkertainen onni. Silloin mietin, kuinka ikävä minun tulee näitä hetkiä.

Huomenna ne hetket vaihtuvat toisiin. Tervetuloa uusi arki.

2 kommenttia :

  1. Tsemppiä! Nähdään kun kerkeätte <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Paprika <3 Päivä ohi ja tsemppejä tarvitaankin APUA! Nähdään pian!

      Poista