sunnuntai 8. helmikuuta 2015

TÄSSÄ MINÄ NYT OLEN


Vieläkö joku muistaa minut ja pienen hölmöläisperheeni? Olen nähtävästi ollut pienellä tauolla. Oikeastaan aika pitkälläkin tauolla ja oikeastaan aika vahingossa. Pahoittelut siitä, jos joku ihana tyyppi siellä on minua kaivannut. Päivät ovat vain yksinkertaisesti vilisseet ohi silmieni ja ehkä jollain tapaa olen unohtanut koko blogini. Yhtään en ole varma kauanko olen ollut poissa, mutta tässä minä nyt olen. Ikävä on ollut suuri.

En tiedä mitä sanoisin, mistä aloittaisin tai mitä haluaisin kertoa. Hiljaisuutta on kestänyt jo sen verran, että mistä tahansa kirjoittaminen tuntuu hölmöltä. En kuitenkaan koskaan ole kirjoittanut hölmöä kummempaa, joten jatketaan samaan malliin.

Meille kuuluu hyvää. Olemme eläneet äärettömän sekopäistä arkea, pyörineet hullun myllyssä ja kahlanneet läpi työntäyteisen syksyn ja talven. Monet hetket olen vaipunut hermoromahduksen partaalle, mutta kertaakaan en ole edes meinannut luovuttaa. Joku hullu sisäinen voima on potkinut minua pepulle ihan käsittämättömän tarmokkaasti ja kuiskannut korvaani, että sinä pystyt mihin vain. Me pystymme.

Tästä sekopääarjesta huolimatta, olen ollut niin onnellinen. Parasta on ollut se, että raskaiden ja kiireisten päivien jälkeen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hymyillä. Sellainen tajuttoman hieno fiilis leviää koko kroppaan ja kaikki tuntuu entistäkin paremmalta. Tulee sellainen vahva olo. Sitten vain väsyneenä nauraa räkättää päivästä toiseen ja muut nauraa perässä. Ja nauru, se pitää meidät tässä hetkessä. Siksi me ehkä naurammekin niin paljon.

Ja tiedättekö mitä? Minä valmistun pian! En voi käsittää miten puoli vuotta on voinut mennä näin nopeasti. Vielä olisi kaksi viikkoa loppurutistusta jäljellä ja sitten koko homma on ohi. Minä niin näen itseni kävelemässä viimeisen kerran pois työssäoppimispaikalta lanteet keikkuen, kädet heiluen nolosti ja sellainen kahden metrin levyinen hymy kasvoilla. Huhhuh minua niin jännittää!

Mitä teille kuuluu?

Palaan pian! Olette ihania ♥

12 kommenttia :

  1. Ja sitten nähdään!! ;)

    VastaaPoista
  2. Täällä minä olen odotellut tarinoitasi (en siis syyllistävään sävyyn vaan odottelevaisin mielin:D ) Ihana kuulla sieltä suunnalta ja tsemppiä loppurutistukseen! <3 Kivaa alkanutta viikkoa ja auringonsäteitä päiviinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi! Oikein kiva kuulla. Sinun kommenttejasi onkin ollut ikävä <3 Ihania kauniita hetkiä sinullekin Emma :)

      Poista
  3. Heii!!
    Kivaa kun palasit tulppaaninnuuskija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei vain ihana Kettunen <3 Hihihihhh kiva kuulla. Mukavaa että oli mieluinen paluu :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Hih, kiitos ihana Rudi <3

      Poista
  5. Tervetuloa takaisin, sun juttuja onkin ollut vähän ikävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinä kaunis <3

      Poista
  6. jee, ihanaa että olet palannut ja että kaikki on hyvin =) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Kaikki on hyvin kyllä. Ihanaa kun olet tuota mieltä :') Kiitos!

      Poista