keskiviikko 15. lokakuuta 2014

HUPSISTA HEI

Hupsista tosiaan. Olen vähän jumitellut blogini kanssa, joten pahoittelut siitä. Ihania ajatuksia ja inspiraatioita on pää pullollaan, mutta aika ei vain yksinkertaisesti ole riittänyt niitä purkamaan. Kiireestä en puhuisi, sillä mihinkään sellaiseen elämänasenteeni ei antaisi periksi. Tämä rakas harrastukseni on viimeinen asia, josta otan paineita ja niin sen kuuluukin olla. Tässä minä nyt olen ja höpötän.

Minulle kuuluu hyvää. Meille kaikille kuuluu hyvää. Ihan superhyvää. Viime aikoina on ollut niin mahtavia fiiliksiä, pieniä ja suuria onnentuntemuksia, tuhansia hymyjä ja muuten vain hyvää oloa. Kokonaisvaltaista hyvää oloa ja tyytyväisyyttä. Se on tämä kaikki, elämä, eläminen, hyvyys ja rakkaus. Tämä syksy ja tämä hetki. 

Pientä suloista eloani olen elellyt aika pitkälti kodin, koulun, työharjoittelupaikan, päiväkodin ja kaupan välillä. Päivät ovat meneet tuosta noin vain, aamusta iltaan ja illasta aamuun, auringon noususta laskuun. Sellaista kaunista arkea ja pieniä suuria hetkiä. Ihan parasta. Tämä kaikki, uusi arki ja uudet kujeet on tehnyt minulle tosi hyvää. Olen täynnä voimaa ja energiaa. Täynnä hymyä.

Mitä teille kuuluu? Toivon teille kaikille paljon rakkautta ja hyvää, onnenoloja ja syksyn voimaa ♥

2 kommenttia :

  1. Ihanaa kuulla sieltä suunnalta taas! :) Teillä on kyllä niin ihana retrokoti, että ei sitten toista! <3 En voi lakata ihastelemasta ja Toivo aina yhtä vekkuli ja söpö! Ihanaa syksyä sinne teille! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla :--) Ei nyt ehkä ihan retrokoti ole, mutta tykkään kyllä vanhoista tavaroista! Hihihih Toivo on aika vekkuli joo :'D Kiitos samoin ihana Emma! Ihanaa kun aina jaksat kommenteillasi ilahduttaa <3

      Poista